eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetKomputer daje się włączyć raz na kilkanaście prób wciśnięcie przycisku power › Re: Komputer daje się włączyć raz na kilkanaście prób wciśnięcie przycisku power
  • Data: 2015-11-02 21:06:45
    Temat: Re: Komputer daje się włączyć raz na kilkanaście prób wciśnięcie przycisku power
    Od: the_foe <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-10-31 o 21:56, Marcin N pisze:
    > Wyeliminowałem przycisk power jako źródło awarii, bo nawet zwieranie
    > drutem nie zawsze włącza komputer.
    >
    > Podejrzewam więc albo zasilacz, albo płytę główną.
    > Jak to radzicie zdiagnozować?

    włącz komputer niech pochodzi z pół godziny. Wyłącz i od razu włącz, jak
    załapał za 1. razem to zasilacz stracił moc.
    Mozna tez odłączyć napędy i zostawić jeden moduł RAM, wyciągnąć grafę i
    odpalić na integrze. Po tem kastarcji komputer powinien zwiększyć
    częstość załączen to też wskazywałoby na zasilacz.

    --
    @foe_pl