eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetKomputer daje się włączyć raz na kilkanaście prób wciśnięcie przycisku power › Re: Komputer daje się włączyć raz na kilkanaście prób wciśnięcie przycisku power
  • Data: 2015-11-05 10:43:45
    Temat: Re: Komputer daje się włączyć raz na kilkanaście prób wciśnięcie przycisku power
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    Marcin N <m...@o...pl> wrote:

    > Podejrzewam więc albo zasilacz, albo płytę główną.
    > Jak to radzicie zdiagnozować?

    Odepnij dyski itd. zostaw tylko płytę.

    Miałem taki objaw, jak miałem za słaby zasilacz. Dyski przy starcie, jak
    rozkręcają talerze, potrafią pociągnąć trochę prądu, na tyle że zasilacz
    może się od razu wyłączyć (tak że nawet nie zauważysz włączenia).

    Miałem tak też w jednym thin cliencie, jak dołożyłem do niego dysk. Tam
    pomogło dorzucenie dużego kondensatora na linię 12V przy dysku, ale w
    pececie, gdy masz możliwość wymiany zasilacza, to żadne rozwiązanie...

    --
    "qui hic minxerit aut cacaverit, habeat deos superos et inferos iratos"
    http://www.chmurka.net/