  • 21. Data: 2009-06-10 11:04:15
    Temat: Re: Komputer Firmowy
    Od: Kuba Fingas <f...@n...pl>

    Mariusz Kruk pisze:

    > Wiesz, gdybym nie widział u siebie we firmie, może bym i uwierzył.

    To zdradź jeszcze czego używacie ?

    Kuba

  • 22. Data: 2009-06-10 11:09:45
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    RadoslawF pisze:
    > To ja poproszę garść przykładów oprogramowania przydatnego
    > do prowadzenia firmy na ten system. Ze szczególnym uwzględnieniem
    > programów dla prawnika, księgowej i obsługi magazynu.

    Przykro mi, zadania domowego za Ciebie odrabiał nie będę ;-) Nie znam
    też takich programów dla Windows, jeśli Ci to w czymś pomoże. Poza tym
    gdzie widzisz w pytaniu coś o oprogramowaniu dla prawników i księgowej?
    Bo chyba nie chcesz mi powiedzieć, że komputery dzielimy na maszyny do
    pisania oraz takie, które mogą służyć do pracy z specjalistycznym
    programem dla diagnostyka samochodów pochodzących z południowej części
    Słowacji (tudzież dla prawnika - to tylko inny przykład). Nie
    przechodźmy ze skrajności w inną skrajność, szczególnie jeśli podstawową
    poszukiwaną cechą komputera jest design i "bajery" ;-)

    --
    PSYLO

  • 23. Data: 2009-06-10 11:18:08
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Kuba Fingas"
    >To zdradź jeszcze czego używacie ?

    W sensie sprzętu, czy softu?

    --
    [------------------------] Math is like love -- a simple idea but it
    [ K...@e...eu.org ] can get complicated.

  • 24. Data: 2009-06-10 11:19:37
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Wed, 10 Jun 2009 13:09:45 +0200, PSYLO <P...@o...pl>
    wrote:

    >Przykro mi, zadania domowego za Ciebie odrabiał nie będę ;-) Nie znam
    >też takich programów dla Windows, jeśli Ci to w czymś pomoże. Poza tym
    >gdzie widzisz w pytaniu coś o oprogramowaniu dla prawników i księgowej?

    Ale właśnie obaliłeś swoją tezę - każdy komputer może służyć jako
    inteligentna maszyna do pisania, za to problemy zaczynają się z
    oprogramowaniem specjalistycznym. I w wielu przypadkach masz
    następujący wybór: Windows, Windows albo Windows.

    No chyba, że jako oprogramowanie specjalistyczne traktujesz n.p. Worda
    ;)
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 25. Data: 2009-06-10 11:31:49
    Od: Kuba Fingas <f...@n...pl>

    Mariusz Kruk pisze:

    > W sensie sprzętu, czy softu?

    Jedno i drugie najlepiej, ale ciekawi mnie ten soft który wymaga
    corocznej zmiany sprzętu na lepszy...

    Kuba

  • 26. Data: 2009-06-10 11:33:26
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Kuba Fingas"
    >Jedno i drugie najlepiej, ale ciekawi mnie ten soft który wymaga
    >corocznej zmiany sprzętu na lepszy...

    Nie twierdzę, że corocznej, ale paruletnie komputery już dość mocno się
    mulą.

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ I WON'T NOT USE NO DOUBLE NEGATIVES(Bart
    .\....@e...eu.org.\.\. Simpson on chalkboard in episode BABF02)

  • 27. Data: 2009-06-10 11:34:25
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Kuba Fingas pisze:

    > I co ? Najnowsze gry nie będą mieć dostatecznej ilości FPS?
    > Dramat, normalnie pociąć się można...

    Komputer firmowy to chyba nie do gier, co?

    > Nie każdy kupuje komputer do zabawy, niektórzy na nich pracują.
    >
    > MacBooka Pro kupiłem 2 lata temu i miałem pod maską Core2Duo 2.2 GHz,
    > FSB 800 MHz, 2 giga ramu, GeForce 8600M GT i matrycę podświetlaną LEDami
    > - konfiguracja która i dziś w notebooku jest bardziej niż przyzwoita.
    >
    > Pokaż mi profesjonalne aplikacje którym z roku na rok wymagania rosną
    > tak że absolutnie wymagają najmocniejszych dostępnych konfiguracji?
    >
    > I pokaż mi kto z roku na rok najnowsze wersje softu plus najmocniejsze
    > konfiguracje, wymieniając cały swój "park komputerowy"?

    Chodzi o szpan. Wszyscy powinni mieć najnowsze komputery. Za rok ten już
    będzie przeżytkiem i ludzie będą się z Ciebie i Twojego komputera nabijać.
    Zresztą to też zależy od oprogramowania jakie firma będzie mieć w
    komputerze i czy komputer da radę.

    > Bo soft oczywiście używasz tylko legalny?
    > :P

    NTG!

    --
    animka

  • 28. Data: 2009-06-10 11:41:15
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    Grzegorz Krukowski pisze:
    > problemy zaczynają się z oprogramowaniem specjalistycznym

    A czy gdzieś padło takie założenie wraz z podaniem konkretnego
    zastosowania? Bo jakoś przeoczyłem chyba :-)

    > No chyba, że jako oprogramowanie specjalistyczne traktujesz n.p. Worda
    > ;)

    Jako specjalistyczne traktuję np. Photoshopa, który na sprzęcie Apple
    pracuje znacznie przyjemniej.

    --
    PSYLO

  • 29. Data: 2009-06-10 11:57:55
    Od: "Paweł B." <b...@w...pl>

    zly pisze:

    > a ten warunek jak rozumiesz i czemu ma tak naprawde sluzyc?

    Może dobrą gwarancją?

    Ale o tym nie wspominał...

    --
    Paweł B.
    botul.pl

  • 30. Data: 2009-06-10 11:59:35
    Od: Kuba Fingas <f...@n...pl>

    Mariusz Kruk pisze:

    > Nie twierdzę, że corocznej, ale paruletnie komputery już dość mocno się
    > mulą.

    Umm, tak dyskretnie pragnę zwrócić uwagę że zaczęło się od użytkowniczki
    "Animka" i jej komentarza "za rok będzie już przestarzały", na co ja
    odparłem że tylko gdy po roku nowego sprzętu wymagają.

    Kilkuletnie komputery i owszem, mają pełne prawo nie przystawać do
    aktualnych standardów, ale to przecież dotyczy całej, nazwijmy to
    elektroniki konsumenckiej.

    Z drugiej strony w Applach ten problem będzie mniej dotkliwy niż w PC -
    OSX jest dużo, dużo mniej zasobożerny* niż Vista, plus gdy spojrzysz w
    konfiguracje zobaczysz zasadniczą różnicę między nadgryzionym jabłkiem a
    typowymi maszynkami z Vistą na pokładzie.
    W Applach raczej nie widać "biednych" konfiguracji - 2 lata temu kupiłem
    notka, wcale nie najdroższego z serii Pro, gdzie miałem matrycę
    podświetlaną LEDami i C2D 2.2GHz. Dziś to jest bardzo przyzwoity konfig.

    *Vide wiecznie wieszająca się Vista w przytaczanym przeze mnie wcześniej
    w tym wątku przykładzie - 25 giga na hdd zaraz po instalacji i 850 mega
    ramu zajęte przez system który nie robi absolutnie nic.
    Dla porównania teraz mam odpalone Safari (Applowa przeglądarka www),
    NeoOffice'a, Thunderbirda, Cog'a (player mp3), Kadu, 7 widgetów i zajęte
    około 550 mega ramu.

    Kuba