  • 11. Data: 2009-06-10 09:11:20
    Temat: Re: Komputer Firmowy
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    Piotrek pisze:
    > tzn co bedzie sie na nim robic, jako maszyna do pisania OK.
    > jak jakies bardziej "indywidualne" softy to apple odpada.....

    OT: bardzo łatwo poznać osoby, które z Mac OS nie miały do czynienia ;)
    Jeśli uważasz, że na ten system jest mało dostępnego oprogramowania i
    może służyć jedynie jako maszyna do pisania, to chyba Ci się coś z
    Linuksami pomieszało.

    --
    PSYLO

  • 12. Data: 2009-06-10 09:35:13
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Tue, 9 Jun 2009 18:36:41 +0200, Dexter-Labolatory napisał(a):

    > fajnie jakby mozna bylo na nim zamiast VISTY postawic XP PRO, a w momencie
    > jak juz windows 7 bedzie stabilny to zeby obylo sie bez kupowacnia licencji
    > (slyszalem ze jak sie kupi VISTE Biznes to mozna zainstalowac XP PRO, i
    > potem przejsc na WIN 7 w przyszlosci ale niewiem czy to plotka?)

    Odnosnie WIndowsa - to tak jak chcesz zrobic, to *jeszcze* sie nie da, ale
    jak poczekasz kilka tygodni to i owszem.

    Stan na chwile obecna - zakup Visty Business pozwala Ci na downgrade do XP
    Pro, ale *nie* ma mozliwosci bezplatnego upgrade'u do Windows7
    Taka mozliwosc bedzie po 26 czerwca - wtedy jesli nabedziesz Viste to -
    zapewne podobnie jak to byloz wprowadzaniem Visty - dostaniesz kuponik ktory
    pozwoli Ci zainstalowac potem Windows 7 gdy juz wyjdzie.
    Ale, tak jak mowilem - start programu darmowego upgrade'u jest zapowiadany
    na 26 czerwca.

    --
    Mark

  • 13. Data: 2009-06-10 09:57:15
    Od: Toper <t...@S...interia.pl>

    iMAC, a jak Ci system nie podpasuje to zainstaluje sobie obok XP, Vistę
    czy cokolwiek. Widziałem w jednym serwisie iMac Mini i na nim Windows,
    bo szefowi się podobają Maki i chciał mieć Maca w swojej firmie, ale
    program był tylko na Winde.
    Wygląd na pewno spełnia Twoje wymagania ;-)

    Pozdrawiam
    Toper

  • 14. Data: 2009-06-10 10:20:13
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Kuba Fingas pisze:

    > Może zatem iMac 20"?
    >
    > Link pierwszy z brzegu, pewnie znajdziesz taniej:
    >
    > http://www.vobis.pl/oferta/komputery_stacjonarne/ima
    c/892600_imac_20_c2d_2_66_2gb_320gb.aspx

    > Jakość wykonania znakomita, wszystko po prostu działa, wyjmujesz z
    > pudełka, stawiasz na biurku, włączasz do prądu i już.

    Za rok będzie już przestarzały, nic do niego nowszego nie włożysz, nikt
    nie będzie chcial od Ciebie kupić tego Appla.

    --
    animka

  • 15. Data: 2009-06-10 10:22:24
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    Animka pisze:
    > Za rok będzie już przestarzały, nic do niego nowszego nie włożysz, nikt
    > nie będzie chcial od Ciebie kupić tego Appla.

    Jeśli to miał być żart, to nie wyszedł ;) PC mogą jedynie pomarzyć o
    takim utrzymywaniu wartości jak komputery Apple, nie wspominając już o
    mało trafionym w przypadku Mac'ów argumencie typu "nic do niego nowszego
    nie włożysz".

    --
    PSYLO

  • 16. Data: 2009-06-10 10:46:10
    Od: Kuba Fingas <f...@n...pl>

    Animka pisze:
    > Kuba Fingas pisze:
    > Za rok będzie już przestarzały, nic do niego nowszego nie włożysz, nikt
    > nie będzie chcial od Ciebie kupić tego Appla.

    I co ? Najnowsze gry nie będą mieć dostatecznej ilości FPS?
    Dramat, normalnie pociąć się można...

    Nie każdy kupuje komputer do zabawy, niektórzy na nich pracują.

    MacBooka Pro kupiłem 2 lata temu i miałem pod maską Core2Duo 2.2 GHz,
    FSB 800 MHz, 2 giga ramu, GeForce 8600M GT i matrycę podświetlaną LEDami
    - konfiguracja która i dziś w notebooku jest bardziej niż przyzwoita.

    Pokaż mi profesjonalne aplikacje którym z roku na rok wymagania rosną
    tak że absolutnie wymagają najmocniejszych dostępnych konfiguracji?

    I pokaż mi kto z roku na rok najnowsze wersje softu plus najmocniejsze
    konfiguracje, wymieniając cały swój "park komputerowy"?

    Bo soft oczywiście używasz tylko legalny?
    :P

    Kuba

  • 17. Data: 2009-06-10 10:47:56
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-06-10 11:11, Użytkownik PSYLO napisał:

> [...]
    > Jeśli uważasz, że na ten system jest mało dostępnego oprogramowania i
    > może służyć jedynie jako maszyna do pisania, to chyba Ci się coś z

    To ja poproszę garść przykładów oprogramowania przydatnego
    do prowadzenia firmy na ten system. Ze szczególnym uwzględnieniem
    programów dla prawnika, księgowej i obsługi magazynu.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2009-06-10 10:52:37
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-06-10 12:22, Użytkownik PSYLO napisał:

> [...]
    > takim utrzymywaniu wartości jak komputery Apple, nie wspominając już o
    > mało trafionym w przypadku Mac'ów argumencie typu "nic do niego nowszego

    Czy aby nie mylisz PowerMaka z iMakiem ?
    Bo jeśli do tego pierwszego sporo można dołożyć to ten drugi
    pod względem rozbudowy bliższy jest laptopom niż komputerom
    stacjonarnym. Ale Apple znane jest z zamiłowania do produkcji
    komputerów zamkniętych i kiepsko rozszerzalnych. Wzorcowy
    przykład to MakMini. :-)

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2009-06-10 10:59:48
    Od: Kuba Fingas <f...@n...pl>

    RadoslawF pisze:

> [...]
    > stacjonarnym. Ale Apple znane jest z zamiłowania do produkcji
    > komputerów zamkniętych i kiepsko rozszerzalnych. Wzorcowy

    Po części wynika to z tego że oferowane konfiguracje wystarczają na
    naprawdę długo i nie wymagają ustawicznego poprawiania.
    ;)
    A po części z tego że tak prawdę mówiąc to tylko gry z roku na rok
    >muszą< mieć mocniejsze konfiguracje, głównie ze względu na niedostatek
    efpeesów w najnowszej strzelance.
    W "poważniejszych" aplikacjach ten problem nie występuje.

    > Pozdrawiam

    I ja także.

    Kuba

  • 20. Data: 2009-06-10 11:02:30
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Kuba Fingas"
    >tak prawdę mówiąc to tylko gry z roku na rok
    >efpeesów w najnowszej strzelance.
    >W "poważniejszych" aplikacjach ten problem nie występuje.

    Wiesz, gdybym nie widział u siebie we firmie, może bym i uwierzył.
    --
    [------------------------] Microsoft Office 2000: Jest dobrze
    [ K...@e...eu.org ]