    From: "slawek" <h...@s...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Kompresja falkowa
    Date: Thu, 24 Oct 2013 17:08:09 +0200

    Użytkownik "Borneq" napisał w wiadomości grup

    >No tak, problem, bo mają tylko kilka oscylacji,
    >a może falka Daubechies, różnych rzędów?

    Krótko, bo nie chce mi się długo... ;)

    1. Rodzaj falek jest bez znaczenia, bo i tak przekształcenie bazy w bazę
    jest wzajemnie jednoznaczne.

    2. Prędkość O(N^1) wychodzi z gęstości próbkowania sygnałów.

    3. Ucho wewnętrzne (anatomicznie potwierdzone) robi transformację falkową.

    4. Nietoperki piszczą falkami, są w tym naprawdę dobre.

    5. Artefakty przy kompresji falkowej wyglądają (a przynajmniej powinny) jak
    naturalna tekstura. To też fajne.

    0. Radzę zacząć od "10 lectures on wavelets" Ingrid D.