  • Data: 2010-05-25 15:54:48
    Temat: Re: Kompakt (lub m4/3?) do kieszeni dla uzytkownika DSLR
    Od: Profesor Nic <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On May 25, 4:05 pm, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    > (...)
    > Nawet przy niewymiennych producenci szybko zrezygnowali z
    > najbardziej klopotliwego dla nich elementu :-)

    Na to wyglada niestety. Dla mnie to akurat priorytet, ale co ja tam
    wiem, jestem tylko klientem ;)

    Myslalem, ze zrobilo sie ciekawiej w segmencie kieszonkowych, jasnych
    maszynek, ale chyba trzeba bedzie jeszcze zaczekac. W weekend
    podskocze do sklepu pobawic sie NX10 i sprawdzic czy wejdzie do
    kieszeni. Te dopinane wizjery jakos mnie nie przekonuja, zwlaszcza
    cenowo.

    W najgorszym razie skonczy sie na g9 lub g11 i czekaniu na jakies nowe
    opcje. To mi sie wydaje na razie najlepszym rozwiazaniem.

    Dzieki wszystkim za podpowiedzi! Jak dla mnie EOT (na pare miesiecy
    przynajmniej).

    P.