  • Data: 2010-05-26 08:54:20
    Temat: Re: Kompakt (lub m4/3?) do kieszeni dla uzytkownika DSLR
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 25 May 2010 22:34:44 +0100, Michał M. Lechański napisał(a):

    > Potrafi zirytować...

    Wg znalezionej gdzieś tam tablicy EOS 500D ma 0,09 sek, EOS 5DmII 0,73
    sek. Więc Sigma DP1 ze swoimi 0,2 sek nie wygląda aż tak źle.

    Inna sprawa, że owszem, jeśli komuś zależy wyłącznie na szybkości, to
    odradzam. Ale pokaż mi proszę inny kieszonkowy aparat, który da taką
    jakość:

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/00/
    Powodz_Kozanow_Wroclaw_Poland_22_may_2010.jpg

    (i skrót, bo mi czytnik długie linki przełamuje: http://bit.ly/ahxvwK)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl