    From: "Asfo" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Kompakt do ogólnego uzytku za 1000 - 2000 zł
    Date: Sat, 10 Jul 2010 11:28:22 +0000 (UTC)

    Mikolaj Machowski <m...@w...pl> napisał(a):

    > Skoro spodobał ci się ten aparat poczytaj o alternatywach:
    >
    > http://dpreview.com/reviews/Q110superzoomgroup/

    Dzięki za link.

    Faktycznie, znalazłam zdjęcia testowe zrobione tym Fuji i nie wyglądają one
    najlepiej. Trochę lepiej wyglądają zdjęcia z Sony Alpha NEX-3, ale to
    urządzenie mi się nie podoba, bo nie da się doń podłączyć normalnej lampy
    błyskowej.

    A może w takim razie lepiej kupić amatorską lustrzankę?
    Do wyboru w zakresie cenowym 1500 - 2000 jest (w e-cyfrowe.pl):
    - Canon EOS 1000D
    - Sony Alpha 290 lub 330
    - Nikon D3000 lub 5000
    (wszystko z obiektywami 18 - 55 mm)
    - Olympus E420 / 450 /520 (tu dają ob. 14-42mm + 40-150mm)

    Tyle że w tym wypadku musiałabym dokupić jakiś obiektyw do makro.
    Pytanie, czy jakość zdjęć byłaby jakoś zasadniczo lepsza?