  • Data: 2009-01-31 13:55:15
    Temat: Re: Kompakt do 500zł z 3:2?
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-01-31 13:30:14 +0100, "blackmarry" <b...@o...pl> said:

    > ...żeby zrobili mi z 4:3 odbitkę 3:2 i jeszcze żeby się wszystko
    > zmieściło bez przycięcia...?
    ŻEBY ZROBILI 4:3

    > Jak starzy robią zdjęcie które widzą na wyświetlaczu to chcą mieć to
    > samo na papierze. A skoro nie lubią kwadratowego 4:3 i nie strawią jak
    > im ktoś obcina górę i dół, tu muszą mieć opcję 3:2 w aparacie. Co ma do
    > tego instruowanie labu?
    A TELEWIZOR TO PEWNIE OD ZAWSZE MAJĄ 16:9

    Zapytam jeszcze raz. Czy jak Twoi rodzice będą chcieli zrobić zdjęcie
    15x20 to specjalnie do tego użyją aparatu 4:3? A co z 13x18? Tu ciutkę
    brakuje do 2:3, A 9x13? I tu też.
    Po prostu stwarzasz nieistniejący problem.
    I jeszcze jedno. Nawet jak będziesz robił 2:3 i naświetlał 10x15 to też
    nie będzie dokładnie to co na wyświetlaczu, bo lab obcina po około 3 mm
    z każdej strony.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam