  • Data: 2013-04-24 20:38:23
    Temat: Re: Kompakt dla matki :)
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Olympus - chyba bez wad. Podobno trochę powolny, ale przyszłej
    > właścicielce to raczej obojętne.
    >
    > No to który? :)

    Ja wzialem przy podobnym dylemacie Olympusa. Aparaty tej firmy maja duza
    przewage nad konkurencja dla starszej nietechnicznej osoby: ladowanie
    USB. Bez kombinacji jak wyjac baterie, jak ja wlozyc do ladowarki itd,
    maja dodatkowo nadzieje ze przy tych wszystkich eksperymentach nie
    polamia sie z reguly delikatne zaczepy klapki.