  • Data: 2014-03-27 09:25:00
    Temat: Re: Kompakt Sony DCS HX 50 S
    Od: "Latet" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z reporterskiego doświadczenia wiem, że jednak zewnętrzny mikrofon do
    > dyktafonu robi kolosalną różnicę. Jakiś podstawowy Olympus to koszt około 200
    > zł.

    Kupiłem tego HX 50, nagrałem testowy filmik (oboma kompaktami równolegle - dla
    porównania), w cichym pomieszczeniu. I z zadowoleniem (oraz ulgą) stwierdzam,
    że jakość dźwięku znacznie się poprawiła w stosunku do HX 5V. Nie tylko o wiele
    mniejsze szumy, ale też głos (ludzki) jakiś taki "pełniejszy", naturalniejszy,
    lepsze oddanie niższych tonów.

    latet