  • 1. Data: 2010-03-15 06:07:16
    Temat: Kompakt Canon A630A
    Od: "MAG" <g...@w...pl>

    Czy aparat z tytułu to potrafi robić w miarę poprawne fotki? Czy warto w coś
    takiego ładować sie jeszcze? Może jakiś użytkownik by cos napisal w tej
    sprawie.

    pozdro

  • 2. Data: 2010-03-15 20:02:23
    Temat: Re: Kompakt Canon A630A
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "MAG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy aparat z tytułu to potrafi robić w miarę poprawne fotki? Czy warto w
    > coś takiego ładować sie jeszcze? Może jakiś użytkownik by cos napisal w
    > tej sprawie.

    Oczywiście, że warto. Miałem, ale sprzedałem, bo potrzebowałem czegoś
    bardziej kompaktowego. Niezły obiektyw, bez zabójczej beczkowatości i
    aberracji chromatycznej. Cztery akumulatory AA pozwalają na szybkie
    ładowanie lampy i długą pracę. Obracany ekran to świetny gadżet, może
    rozdzielczość nie powala na kolana, ale kolory wiernie oddają zdjęcie. Z
    CHDK funkcjonalność rośnie niepomiernie. W sumie żałuję, że sprzedałem. Tu
    masz przykładowe zdjęcia:

    http://picasaweb.google.com/croolick/Kreta2007#

  • 3. Data: 2010-03-15 21:59:50
    Od: "Jacek Rogalewicz" <j...@a...waw.pl>

> [...]
    > Czy aparat z tytułu to potrafi robić w miarę poprawne fotki? Czy warto w
    > coś takiego ładować sie jeszcze? Może jakiś użytkownik by cos napisal w

    Zapraszam do siebie w podroz na Sri Lanke :)
    http://fotopodroz.pl/0067/

    Wtedy jeszcze robilem zdjecia wlasnie A630...
    Moje ulubione - kobieta sprzedajaca banany (pierwsza podstrona).

    pzdr.
    /JR

  • 4. Data: 2010-03-16 02:40:16
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Mon, 15 Mar 2010 07:07:16 +0100, MAG wrote:
    > Czy aparat z tytułu to potrafi robić w miarę poprawne fotki?

    www.flickr.com/cameras/canon/powershot_a630
    www.pbase.com/cameras/canon/powershot_a630
    www.fotosik.pl/aparaty/Canon/PowerShot_A630
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 5. Data: 2010-03-16 05:31:49
    Od: "MAG" <g...@w...pl>

    Dzięki wszsytkim za fajne przykłady i sugestie

  • 6. Data: 2010-03-16 06:14:45
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    MAG napisał(a):
    > Czy aparat z tytułu to potrafi robić w miarę poprawne fotki? Czy warto w
    > coś takiego ładować sie jeszcze? Może jakiś użytkownik by cos napisal w
    > tej sprawie.
    Posiadam go od kilku lat i potwierdzam to co piszą koledzy.
    Można z niego wycisnąć fantastyczne zdjęcia, od makro po
    panoramy.

    http://www.recenzje.net.pl/1-aparaty_cyfrowe/6.1044-
    canon_powershot_a630.0
    --