  • Data: 2013-01-03 23:58:51
    Temat: Re: Komp zatrzymuje sie przy ładowaniu XP
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 03 Jan 2013 15:31:31 +0100, terjan napisał(a):

    > tu nie chodzi o tego konkretnego sprzedawcę bo kupowałem u różnych i
    > różnych odstępach czasowych, większość już padła a ja zbieram baty bo
    > polecałem je znajomym
    >
    > sęk w tym że te komputery były już naprawiane bo w tym konkretnym były
    > juz kondensatory wymieniane (wyrazne ślady lutowania) a na aukcji
    > sprzedawane są jako "poleasingowe"
    >
    > inne sztuki padały w dziwaczny sposób nie analizowałem tego bo sprzęt
    > szedł na śmieci a ktoś kupował za nowy

    Ja w sytuacjach zakupów używanego sprzętu, co do którego nie jestem pewien
    co i jak, to znajomych solennie ostrzegam o możliwych kłopotach. Jeżeli
    kupiłbym sprzęt z widocznymi śladami napraw, a w opisie nie było by o tym
    słowa, to bym go zwrócił. Oczywiście - zaraz po tym, jak bym się strzelił w
    czaszkę za zakup u artysty płodzącego tak cudne opisy. :)

    [ Flaszka wódki jest jak kobieta: przyciąga wzrok od pierwszego ]
    [ wejrzenia, a czy jest dobra, czy beznadziejna poznajesz dopiero rano. ]
    [ (znalezione w necie) ]