  • Data: 2013-01-03 15:31:31
    Temat: Re: Komp zatrzymuje sie przy ładowaniu XP
    Od: terjan <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-02 21:28, Przemysław Ryk pisze:
    > Dnia Wed, 02 Jan 2013 19:56:04 +0100, terjan napisał(a):
    >
    > (ciach...)
    >
    > Szczerze mówiąc, to patrząc już na samą treść ogłoszenia odechciewa się tam
    > jakichkolwiek zakupów dokonywać...

    tu nie chodzi o tego konkretnego sprzedawcę bo kupowałem u różnych i
    różnych odstępach czasowych, większość już padła a ja zbieram baty bo
    polecałem je znajomym

    sęk w tym że te komputery były już naprawiane bo w tym konkretnym były
    juz kondensatory wymieniane (wyrazne ślady lutowania) a na aukcji
    sprzedawane są jako "poleasingowe"

    inne sztuki padały w dziwaczny sposób nie analizowałem tego bo sprzęt
    szedł na śmieci a ktoś kupował za nowy