  • 21. Data: 2012-08-08 14:39:54
    Temat: Re: Komórka na Androidzie i Google Maps.
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-08 11:26, Waldek Godel pisze:

    > Ale ile? dzień? Dwa?

    Więcej.

  • 22. Data: 2012-08-08 14:40:07
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-08 09:06, Chris pisze:

    > Dobrze że nie "chodźmy na wschód tam musi być jakaś cywilizacja" :)
    >
    > Tak samo wyglądała sprzedaż programów w markecie, Polska jako dzikusy
    > nie mogły sprzedawać chyba że przez firmy zarejestrowane w krajach
    > cywilizowanych, nie wiem czy dalej nie ma z tym problemu ale niedługo
    > będę wiedział bo są pisane pod SIG-a aplikacje mobilne.

    Coś w tym musi być.. A może tak jest naprawdę - to Białoruś jest
    cywilizacyjnie od nas wyżej w oczach świata.?

  • 23. Data: 2012-08-08 14:53:08
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 08 Aug 2012 14:39:54 +0200, Trybun napisał(a):

    > Więcej.

    strasznie z ciebie tajemnicza panienka.
    No to wnioskuję, że trzy. Umarłeś od tego?

    Dystrybutorzy filmów niekiedy wprowadzają filmy na polski rynek i rok po
    premierze. Na pl.rec.film też wstrząsasz powietrze?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Po co uzywac czegos tak topornego jak BT do przesyłania czegokolwiek ?" -

  • 24. Data: 2012-08-08 15:47:23
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-08-07 16:58, Waldek Godel wrote:

    > Zdefiniuj "dawno temu"

    To "coś" nawet cytować nie umie.

    --
    Pozdr., TG
    "Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

  • 25. Data: 2012-08-08 15:48:51
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-08-08 09:06, Chris wrote:

    > Tak samo wyglądała sprzedaż programów w markecie, Polska jako dzikusy

    Dzikusy, dzikusy. Widać po tobie i twojej żałosnej niewiedzy nt
    cytowania postów. Po co ciągniesz pół rozmowy? Nawet nie odnosisz się do
    ostatniego jej fragmentu?

  • 26. Data: 2012-08-08 15:53:53
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-08-08 14:40, Trybun wrote:

    > Coś w tym musi być.. A może tak jest naprawdę - to Białoruś jest
    > cywilizacyjnie od nas wyżej w oczach świata.?

    Sam nie jesteś "cywilizacyjnie od nas wyżej w oczach świata" z tym
    lamerskim cytowaniem. Mamusia kómputrer kupiła latoś na zakończenie roku?

  • 27. Data: 2012-08-08 21:37:03
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2012-08-07 10:52, Waldek Godel pisze:
    > Oni bardzo na to liczą.

    Oni - czerwoni.
    Często się za siebie oglądasz? To psychoza.
    P.

  • 28. Data: 2012-08-09 09:20:49
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    TGor nabazgrał(a):

    > Dzikusy, dzikusy. Widać po tobie i twojej żałosnej niewiedzy nt cytowania
    > postów. Po co ciągniesz pół rozmowy? Nawet nie odnosisz się do ostatniego
    > jej fragmentu?

    A ty nie odnosisz się do tematu .. plonk dziecinko i szykuj się do szkoły bo
    już tylko 3 tyg. ci zostały.

  • 29. Data: 2012-08-09 09:46:30
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-08 14:53, Waldek Godel pisze:

    > strasznie z ciebie tajemnicza panienka.
    > No to wnioskuję, że trzy. Umarłeś od tego?
    >
    > Dystrybutorzy filmów niekiedy wprowadzają filmy na polski rynek i rok po
    > premierze. Na pl.rec.film też wstrząsasz powietrze?

    Więcej niż trzy. Nie, nie umarłem, odpowiedziałem tylko w twoim
    ulubionym tonie, jakiego często sam używasz.. Jak widać nie przypadł ci
    on do gustu:-D

    Czyli i dystrybutorzy filmów wzorem Google traktują Polskę po macoszemu.
    Nie, nigdy nie miałem zasubskrybowanej tej grupy.

  • 30. Data: 2012-08-09 09:46:46
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-08 15:53, TGor pisze:

    > Sam nie jesteś "cywilizacyjnie od nas wyżej w oczach świata" z tym
    > lamerskim cytowaniem. Mamusia kómputrer kupiła latoś na zakończenie roku?

    Proszę o sprecyzowanie zarzutów.
    Nie, komputer mam od dość dawna.