  • 11. Data: 2012-08-07 15:53:02
    Temat: Re: Komórka na Androidzie i Google Maps.
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-07 10:59, Kapsel pisze:

    > Google tak podaje chyba tylko wtedy, gdy uważa że nie jesteś na drodze, a
    > gdzieś obok.

    A co to ma za znaczenie? I dlaczego uważa że nie jestem na drodze skoro
    pokazuje że na niej jednak jestem?

  • 12. Data: 2012-08-07 16:58:37
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 07 Aug 2012 15:52:36 +0200, Trybun napisał(a):

    > A żebyś wiedział że Google traktuje Polskę jak dziki zachód.. Na
    > Białorusi, Mołdawii, czy Rumunii można już dawno temu było pobierać do
    > pamięci fragmenty map offline. A w Polska chyba tak jakoś tydzień temu
    > została dołączona do tych krajów cywilizowanych (wg. firmy Google) ..;-)

    Zdefiniuj "dawno temu"

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Gdybys nie byl durniem wiedzialbys iz pliki po BT przesyla sie w iphonie

  • 13. Data: 2012-08-07 21:08:36
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 07 Aug 2012 15:53:02 +0200, Trybun <r...@y...com> wrote:
    > A co to ma za znaczenie? I dlaczego uważa że nie jestem na drodze
    skoro
    > pokazuje że na niej jednak jestem?

    To, że mapa pokazuje drogę (na której jesteś) nie oznacza że
    nawigacja ja "widzi" i może po niej Cię prowadzić, byłeś zapewne na
    jakieś nowo otwartej drodze? W google maps na szybko narysowano nowe
    odcinki drog (np. A2 do Warszawy) ale nie dodano ich jeszcze do
    nawigacji.

    --
    Marek

  • 14. Data: 2012-08-07 21:22:41
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-08-07 21:08, Marek wrote:
> [...]
    > otwartej drodze? W google maps na szybko narysowano nowe odcinki drog
    > (np. A2 do Warszawy) ale nie dodano ich jeszcze do nawigacji.

    W takim razie tych drog niewprowadzonych, ktore sa wyswietlane na mapie
    byloby sporo. Ja tez juz kilkakrotnie slyszalem komunikaty o kierowaniu
    sie na wschod, zachod czy gdziekolwiek indziej. Dobrze, ze predkosci nie
    podaje w wezlach, choc moze tak jest 2 km od lini brzegowej ;]

  • 15. Data: 2012-08-08 08:53:09
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-07 16:58, Waldek Godel pisze:

    > Zdefiniuj "dawno temu"

    Proszę bardzo, - wcześniej niż w Polsce.

  • 16. Data: 2012-08-08 08:53:43
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-07 21:08, Marek pisze:
> [...]
    > otwartej drodze? W google maps na szybko narysowano nowe odcinki drog
    > (np. A2 do Warszawy) ale nie dodano ich jeszcze do nawigacji.

    No tak, i choć nie byłem na starej drodze, to jednak to może tłumaczyć
    takie zachowanie tego programu. Jednak jako nawigacja raczej nie nadaje
    się do użytku. Za to jest super nie mających sobie równych jako mapa do
    orientacji w terenie, mam tu na uwadze opcję Google Sattelite.

  • 17. Data: 2012-08-08 09:06:02
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Trybun nabazgrał(a):

> [...]
    > pamięci fragmenty map offline. A w Polska chyba tak jakoś tydzień temu
    > została dołączona do tych krajów cywilizowanych (wg. firmy Google) ..;-)

    Tak samo wyglądała sprzedaż programów w markecie, Polska jako dzikusy nie
    mogły sprzedawać chyba że przez firmy zarejestrowane w krajach
    cywilizowanych, nie wiem czy dalej nie ma z tym problemu ale niedługo będę
    wiedział bo są pisane pod SIG-a aplikacje mobilne.

  • 18. Data: 2012-08-08 11:26:46
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 08 Aug 2012 08:53:09 +0200, Trybun napisał(a):

    > Proszę bardzo, - wcześniej niż w Polsce.

    Ale ile? dzień? Dwa?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "wszystkie Androidy razem wziete to blad statystyczny"- Paweł "robbo"

  • 19. Data: 2012-08-08 12:33:12
    Od: Kapsel <s...@g...com>

    Wed, 08 Aug 2012 08:53:43 +0200, Trybun napisał(a):

> [...]
    > się do użytku. Za to jest super nie mających sobie równych jako mapa do
    > orientacji w terenie, mam tu na uwadze opcję Google Sattelite.

    Szczerze mówiąc nie podzielam Waszych opinii.
    Ze 2-3 razy zdarzyło mi się coś takiego, ale tylko gdy faktycznie włóczyłem
    się po osiedlu gdzieś z 50m od drogi.

    Na drogach prowadzi jak po stole, przynajmniej na Śląsku :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 20. Data: 2012-08-08 14:39:36
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-08 12:33, Kapsel pisze:

    > Szczerze mówiąc nie podzielam Waszych opinii.
    > Ze 2-3 razy zdarzyło mi się coś takiego, ale tylko gdy faktycznie włóczyłem
    > się po osiedlu gdzieś z 50m od drogi.
    >
    > Na drogach prowadzi jak po stole, przynajmniej na Śląsku :)

    Trudno mi zająć zdecydowane zdanie w tej kwestii. - Po prostu za mało
    tego programu używałem - tylko kilkukrotne próby na przestrzeni
    kilkunastu kilometrów, a więc trudno o jakieś ostateczne wnioski.