  • Data: 2010-06-24 13:01:12
    Temat: Re: Komórka jako modem?
    Od: "Zosia" <Z...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > za 85pln:
    > http://allegro.pl/item1094771333_modem_huawei_e220_h
    sdpa_7_2_mbit_s_bez_simlocka.html

    > za 95pln:
    > http://allegro.pl/item1093772459_modem_huawei_e220_h
    sdpa_7_2_mbit_s_bez_simlocka.html

    > za 99pln:
    > http://allegro.pl/item1094926243_nowy_modem_hsdpa_zt
    e_mf100_wszystkie_sieci.html

    > i niewiele drożej:
    >
    > za 108pln
    > http://allegro.pl/item1085431495_modem_gsm_usb_zte_m
    f100_mobilny_internet_bezloka.html

    > za 115pln:
    > http://allegro.pl/item1088665923_modem_usb_3g_huawei
    _e1550_bez_simlocka_poznan.html

    Bardzo Ci dziękuję. Przyjrzę się dokładnie tym ofertom.

    A propos braku ustawień w telefonie związanych z APN.
    Chyba o to chodzi, bo gdy próbuję wyświetlić jakąś stronę,
    to na dolnym pasku ekranu komputera pojawia się napis
    "api.mybrowserbar.com"
    związany z wyszukiwaniem lub ustaleniem adresu.
    Nie wiem jednak jak te ustawienia prawidłowo powinny wyglądać.

    Maćku, może mógłbyś napisać jak to masz ustawione w swojej E51?
    Nie wiem tylko czy używanie przez Ciebie BE czegoś tu nie zmienia.

    Pozdrawiam
    Zośka