  • Data: 2014-09-30 17:29:56
    Temat: Re: Komóra wpadła do zlewu i jest problem
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał
    >Ależ kasowanie musisz potwierdzić.

    No, to jakis pozytyw.

    >Sprawdzone.

    W androidach moze i sprawdzone, ale sam piszesz ze masz laptopa i
    stacjonarny, a ja mam rozne komorki, i tam sobie nie przypominam
    przypisania kontaktu do konta gmail ... jaki gmail ?

    >Jest.

    do gmail moze i jest.
    Do outlooka,, oe, nokii ... roznie bywa.

    >Sprawdziłem:
    >- nagłówki po angielsku
    > - nie wiem o co chodzi z kolumnami

    No np chce zamienic imie z nazwiskiem, albo mam kolumne facebook,
    ktorej telefon nie rozumie ...

    > - polskie literki działają bez problemu (unicode)

    >Ale po co VCF jeśli ma to być tylko backup?

    Bo csv jest passe. Teraz w miare uznane sa VCF.
    OK, moga sobie byc, tylko same utrudnienia :-P

    >To nie udostępniaj takich danych.

    I dlatego wlasnie musze najpierw ogarnac :-P

    J.