  • Data: 2014-09-30 22:10:13
    Temat: Re: Kom?ra wpad?a do zlewu i jest problem
    Od: Mirek <i...@z...adres> szukaj wiadomości tego autora

    On 30.09.2014 21:13, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Ale po co ktoś z Google miałby szukać zdjęcia Twojego psa? A nawet jak
    > znajdzie, to co z tego?

    Wiesz dobrze, że nie chodzi o psa, tylko o konkretne dane, które ktoś
    może potrzebować.

    > Twoja paranoja naprawdę przekracza granice rozsądku.

    Podaj mi swoje hasło do wifi w domu, w firmie, pin do karty
    bankomatowej, hasło do konta Google, hasło administratora, czy roota w
    laptopie, ile zarabiasz, gdzie trzymasz gotówkę itp. - przecież nie masz
    nic do ukrycia.

    --
    Mirek.