  • Data: 2017-02-06 17:47:47
    Temat: Re: Kolorowa drukarka laserowa
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-02-06 o 08:00, Jan Stożek pisze:

    > Nie każdej:
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Drukarka_sta%C5%82oatr
    amentowa

    To co przytaczasz nazywa się drukarką stałoatramentową. To nie jest to
    samo co atramentowa "plujka" mimo iż część wyrazu jest wspólna. Nawet w
    samym artykule jest rozdział porównujący 3 typy drukarek:
    stałoatramentowej, atramentowej i laserowej traktując te urządzenia jako
    odrębne technologie.

    > W nich też tusz w głowicy musi być ciekły, a na papierze -
    > stały, ale osiąga się to inaczej, niż przez odparowanie
    > rozpuszczalnika.

    A tak na marginesie: w drukarce stałoatramentowej "tusz" w głowicy
    zasycha jeszcze szybciej bo zaraz po zakończeniu drukowania :-D :-D -
    skoro mamy się przekomarzać bawiąc w grę słów :-) Mam nadzieję, że nie
    będziemy tego robić.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek