    From: Cezar Cichocki <c...@c...net.pl>
    Newsgroups: pl.comp.networking,pl.internet.polip
    Subject: Re: Kolokacja serwera - gdzie najlepiej ?
    Date: Tue, 5 Mar 2002 23:03:41 +0000 (UTC)

    VTAM!

    In pl.internet.polip "Michał Kaczorowski" <m...@i...com.pl> wrote:
    > Rozwazam umieszczenie serwera WWW u zewnetrznego Provider'a
    > (kolokcja - tak to sie chyba specjalistyznie nazywa)
    > Nasze lokalne lacze do Polpak'u moze w sezionie nie wyrobic :-(
    >
    > Rozwazam oferte Supermedia - w miare dobra wymiana ruchu w Polsce
    > (interesuja mnie tylko uzytkownicy z Polski), a ceny tez przyzwoite:
    > http://www.supermedia.com.pl/dostepy/serwery_kolokac
    yjne.htm

    Ucieklismy od nich z naszymi Klientami czas jakis temu - chlopaki nie
    wiedza nawet gdzie maja korki (w sensie energetycznym) :( Nie pytaj
    nawet jaki mielismy downtime serwerow jak sie admin wzial za
    przelaczanie listew :( Zadnych autonomicznych szaf - ot kilka regalow,
    zalosna platanina kabli pod nogami i ZERO obslugi :( (przynajmniej tak
    bylo jeszcse 8 miesiecy temu).

    Teraz kolokujemy Klientow u Brzeskiego w WDC. Jest OK - sprawnie, milo,
    kompetetnie - po prostu wysoka jakosc za wcale nie wygorowane
    pieniadze. Moim zdaniem na rynku kolokacyjnym WDC jest jednym z
    najlepszych graczy. A przynajmniej moi Klienci sa zadowoleni :)

    p.s. Acha, url: http://www.wdc.pl

    --
    Cezar Cichocki CYBER Service
    Prezes http://www.cs.net.pl