  • Data: 2012-07-27 10:35:06
    Temat: Re: Kolizja 100% zwrotu mniej czy wi?cej
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.07.2012 09:50, AZ pisze:

    > Bo to mocno zalezy od pojazdu, gdzies czytalem ze komus AT wycenili jakos
    > smiesznie a wiadomo jak jest z cenami za ten motur.

    Część winy spada na cwaniaczków zaniżających w umowie kupna wartość
    pojazdu w celu głupiego zaoszczędzenia paru groszy.

    To zaniża wartość w tabelach eurotaxu, a z nich korzystają ubezpieczyciele.

    Chociaż czasem różnica może być i na korzyść ;)

    Mój stary acz dzielny ;) złomek samochodowy nabyłem za jakieś 3 tysiące,
    obecnie wątpię, czy zapłaciłbym aż 2000 (za pojazd w porównywalnym
    optycznym stanie), a wg. ubezpieczycieli wart jest jakieś 5 tysięcy.

    Wg. ubezpieczyciela pojazd jest wart tyle, ile wynika z tabel. Ale
    zawsze można się odwołać i uzasadnić wyższą wartość - mi w PZU po
    kradzieży uwzględnili wyposażenie dodatkowe za kilkaset złotych (m.in.
    zabezpieczenie przeciwkradzieżowe, o ironio).