  • Data: 2012-07-30 07:33:13
    Temat: Re: Kolizja 100% zwrotu mniej czy więcej
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-28 21:11, kogucicho007 pisze:
    > Tylko że tam w formularzu pisze, że musisz wypełnić jaką forme wybierasz
    > odszkodowania czy na własną rękę naprawiasz, czy warsztat i jest opcja
    > ,że jeszcze nie wiesz ,ale do 7 dni musisz dostarczyć tą informację a
    > jak rzeczoznawca da mi znać później to co ja mam zrobić???

    Zadzwon sobie do rzecznika ubezpieczonych, cos mi sie wydaje ze nie maja
    prawa do stawiania takich wymagan.

    > Najlepeij pasowała mi by opcja wycena z Yamaha

    ale bierzesz pod uwage ze nie zwroca Ci tyle ile serwis powie ? Z opisu
    uszkodzen ktory podales na 99,99% szkoda calkowita. Jedyne co papier z
    serwisu moze zmienic to obnizyc wartosc pozostalosci (jesli np pogiete
    sa lagi albo strzala dostala rama itd).

    > lecz najbliższy serwis 70 km i chyba biorą jakąś opłate za to.

    Fakture zanosisz do ubezpieczyciela i ma obowiazek oddac kase.

    > A czemu mają mi niby dać różnice mojego moto jaki jest teraz a z przed wypadku ???

    Bo takie jest prawo, nie wolno sie bogacic na odszkodowaniu.

    > Przecież to nie jest moja wina i czemu mam ponosić koszty.

    No niestety, z czyjej winy by nie bylo to zawsze sie na dzwonie traci :-/

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/show?id=M3278128