  • 1. Data: 2014-01-12 20:56:20
    Temat: Kolejny test
    Od: Jacek Tusuński <s...@i...pl>

    Witam serdecznie

    Kolejny test 14 pytań
    trudny dotyczy wiadomych spraw

    http://www.funtest.pl/test/dzienostecznycz2/

  • 2. Data: 2014-01-13 04:57:08
    Temat: Re: Kolejny test
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    3...@g...com
    *Jacek Tusuński* napisał(-a):

    > Witam serdecznie
    >
    > Kolejny test 14 pytań
    > trudny dotyczy wiadomych spraw

    Tak z ciekawości, próbowałeś o "wiadomych sprawach" rozmawiać z
    psychiatrą?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2014-01-13 07:53:16
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2014-01-13 04:57, Big Jack pisze:
    > Tak z ciekawości, próbowałeś o "wiadomych sprawach" rozmawiać z psychiatrą?

    nie ma w kraju takiego specjalisty, który byłby
    w stanie mu pomóc.

  • 4. Data: 2014-01-13 21:37:31
    Od: "JS" <i...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek Tusuński" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Kolejny test 14 pytań

    Tak. Jestem zdecydowanie za fuzją... myśliwską. Skróciłaby twoje cierpienia.

    JS

  • 5. Data: 2014-01-15 18:05:27
    Od: Jacek Tusuński <s...@i...pl>

    Witam
    Przekazać innym udostępniać !!!!!!!!!!!!!!

    Nowy fuz test
    http://www.funtest.pl/test/dzienostatecznycz3/

    przypominam o starym
    http://www.funtest.pl/test/dzienostecznycz2/

    Dziś dzwoniłem do orbity
    nie chciał gadać
    powiedział ze nie bedzie amnesti i ze termin tem łykend jest nieaktualny

  • 6. Data: 2014-01-15 21:52:08
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    f...@g...com
    *Jacek Tusuński* napisał(-a):

    > Dziś dzwoniłem do orbity
    > nie chciał gadać

    Też bym nie chciał. Wbij sobie do tego durnego łba, że twojej urojonej
    fuzji nie było, nie ma i nie będzie. Nigdy! I przestań męczyć bułe na
    Grupie.

    > powiedział ze nie bedzie amnesti i ze termin tem łykend jest
    > nieaktualny

    Ani "tem łykend", ani żaden inny. I słusznie.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675