  • 21. Data: 2010-02-15 15:17:12
    Temat: Re: Kolejny temat z cyklu: nowy czy uzywany?
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    W dniu 15-02-2010 15:10, J.F. pisze:

    > A gdzie mozna o tym leasingu mercedesa poczytac, tak zeby dyskusja nie
    > byla bezprzedmiotowa.

    http://www.mercedes-benz.pl/content/poland/mpc/mpc_p
    oland_website/pl/home_mpc/passengercars/home/financi
    alservices/leasing.html

    Ale z tego co widzę nie ma już 103% na 2 lata i 108# na 4lata.
    Jest za to 105% na 3lata i inne.

    > 17 tys zl piechota nie chodzi. Raczej nie wydasz tyle na naprawy ..
    > chociaz kto wie ..

    Pomijając gwarancje.
    Za 17000 więcej masz auto nowe, bez śladów używania, niewymagające
    wkładu finansowego z jasną przeszłością i przebiegiem.

  • 22. Data: 2010-02-15 15:18:11
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "CUT_INZ" <C...@C...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >

    > Różnica 17000. (nie wliczając różnicy AC/OC) - moim zdaniem opłaca się
    > doplacić za auto nowe z pewną przeszłością i gwarancją.

    ok, tylko splacasz kredyt i masz auto, a po 4 latach tego leasingu, jaka
    jest cena wykupu auta?
    kolejna sprawa, bo sie nie orientuje, w polsce mamy juz leasing konsumencki?

  • 23. Data: 2010-02-15 15:20:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    .

    > Jak się ceed sprawuje? Też się ostatnio nad tym zastanawiam

    Zaskakująco.
    Kompletnie nic się nie dzieje.
    Już pisałem że jest ok, ale żeby 3 lata i nic, kompletnie nic?
    Tak jeszcze w życiu nie miałem.

    Żeby nie było - parę dupereli niegodnych uwagi do skrytykowania się
    znajdzie - a to klapa ciężko się podnosi zimą, a to stacyjka nie chce się
    czasem wyłączyć latem i trzeba drugi raz kluczyka użyć, a to jakiś świerszcz
    się pod deską odezwie.
    Ale nic z tego to nie są awarię.

  • 24. Data: 2010-02-15 15:21:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "mleko" <m...@m...ml> napisał w wiadomości

    > niekoniecznie, ale wtedy trzeba miec sporo szczescia, bo oferty sa
    > niekatulane po kilkudziesieciu minutach od pojawienia sie

    No nie wiem, moja Meganka stała w komisie dealerskim (a raczej oferta na nią
    wisiała, również w necie, bo do wstawienia faktycznie nie doszło) ze dwa
    tygodnie.

  • 25. Data: 2010-02-15 15:24:35
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    W dniu 15-02-2010 15:09, Cavallino pisze:

    > Nie pyskuj, bo to Ty bzdurę napisałeś.

    Największym pyskaczem tej i wielu innych grup jesteś TY.

    Pakiet AC/OC ZAWSZE dostawałem za FREE przy zakupie nowego pojazdu!
    (Opel, Mercedes, Honda) czyli 2000-5000 w kieszeni!

  • 26. Data: 2010-02-15 15:26:43
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    W dniu 15-02-2010 15:18, szerszen pisze:

    > ok, tylko splacasz kredyt i masz auto, a po 4 latach tego leasingu, jaka
    > jest cena wykupu auta?

    1%

    > kolejna sprawa, bo sie nie orientuje, w polsce mamy juz leasing
    > konsumencki?

    Tak

  • 27. Data: 2010-02-15 15:35:17
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    CUT_INZ pisze:
    akiet AC/OC ZAWSZE dostawałem za FREE przy zakupie nowego pojazdu!
    > (Opel, Mercedes, Honda) czyli 2000-5000 w kieszeni!

    ludzie nauczycie się, nic nie dostaje się za free, wszystko wliczone
    jest w cenę produktu :)

    --
    krzysiek82

  • 28. Data: 2010-02-15 15:52:50
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-02-15 15:08, Samotnik pisze:

    > Yyyy, taniej?

    Oczywiście. Ten sam samochód tanieje także u dealera. Cena po 3 latach
    sprzedaży jest zwykle niższa. Pomijam, że to samo auto po 3 latach też
    miewa inne wyposażenie. Czyli to co było bajerem z dodatkową opłatą, po
    3 latach sprzedaży może się stać standardem dostępnym bez dopłaty.

    Kalkulowałem to dwa lata temu, gdy mialem podobny dylemat. Koleś kupił
    auto za prawie 80 000 i po prawie 3 latach sprzedawał za ok 50 000. W
    tym samym czasie taki sam model w salonie lepiej wyposażony był już za
    lekko ponad 60 000. Do tego kredyt na nowy jest tańszy i przy nowym masz
    zwykle duży bonus na pakiet ubezpieczenia.

    Do używanego dolicz sobie, że po 3 latach zaczynają się wymiany różnych
    elementów, które naturalnie się zużywają. A także dodatkowo ryzyko, że
    może być jakaś przyczyna dla której ktoś sprzedaje prawie nowe auto bez
    śladów zużycia.

    Reasumując nowy wychodzi dużo taniej. Owszem inaczej wygląda sytuacja w
    przypadku samochodów ok 5letnich. Ale nie o tym tu rozmawiamy.

    A.

  • 29. Data: 2010-02-15 15:53:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Największym pyskaczem

    Właśnie widać.
    Nie rób z gęby cholewy, tylko udowodnij że 3 letnia używka w kredycie
    wyjdzie równie drogo jak nówka w leasingu, to co najwyżej wolno Ci
    przeprosić.

    > Pakiet AC/OC ZAWSZE dostawałem za FREE przy zakupie nowego pojazdu!

    A ja nigdy.
    A zapewne kupiłem dużo więcej aut niż Ty.
    Zadowolony?

  • 30. Data: 2010-02-15 16:00:51
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Kompletnie nic się nie dzieje.
    > Już pisałem że jest ok, ale żeby 3 lata i nic, kompletnie
    > nic?
    > Tak jeszcze w życiu nie miałem.

    To co Ty za auta miałeś? Powiem Ci że poprzednio też
    jeździłem KIA, od nowości przez prawie 7 lat. Jedyne co
    wymieniłem to tuleje wahaczy przednich (padły tylko w
    prawym, ale wymieniłem od razu dwie strony) i sprężynę z
    tyłu. Ale to akurat bardziej zależy od naszych dróg niż od
    marki auta ;-). KIA pod moją nogą przejechała 180.000, teraz
    od ponad 4 lat jeździ nią kolega i też za dużo nie inwestuje
    (wiem o drugiej sprężynie z tyłu i o alternatorze).
    Teraz pomykam autem (poślednim, gdyż nie jestem onanistą
    samochodowym) od 4,5 roku i na razie wymieniłem tylko tuleje
    wahaczy przednich (też komplet, choć padły w jednym). Jakieś
    te drogi kulawe ;-). Przebieg ponad 140.000.
    Więc co dziwnego jest w tym, że auto przez 3 lata się nie
    popsuło?

> [...]
    > zimą, a to stacyjka nie chce się czasem wyłączyć latem i
    > trzeba drugi raz kluczyka użyć, a to jakiś świerszcz się

    Z takich dupereli to u mnie też świerszczy czasem pod deską,
    widać plaga szarańczy ;-). I padł mechanizm podnoszenia
    szyby, chyba zamarzł a ja go zmusiłem do roboty...