  • 11. Data: 2010-02-15 14:47:19
    Temat: Re: Kolejny temat z cyklu: nowy czy uzywany?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "CUT_INZ" <C...@C...pl> napisał w wiadomości
    news:4b794e1e$1@news.home.net.pl...

    > Jeśli na wieloletni kredyt to wolę nowy w atrakcyjnym leasingu z tanim
    > pakietem AC/OC - cena wyjdzie prawie taka sama.

    Nie wyjdzie, leasing też kosztuje.
    Mniej, ale to nie znaczy że jest za friko.

    > Przykładowo auto za 100000:
    > NOWE:
    > Leasing 4 lata - do spłaty 108000zł (Mercedes)
    > Do tego dochodzi atrakcyjne (lub darmowe) OC/AC
    >
    > Używane (3 letnie):
    > Kredyt 4 lata - do spłaty 128000zł (najtańszy kredyt wg. porównywarki)

    Jasne, bo 3 letnie takie samo auto kosztuje tyle co nowe.....

  • 12. Data: 2010-02-15 14:50:56
    Od: arek a <a...@g...com>

    On 15 Lut, 14:36, CUT_INZ <C...@C...pl> wrote:
    > Jeśli na wieloletni kredyt to wolę nowy w atrakcyjnym leasingu z tanim
    > pakietem AC/OC - cena wyjdzie prawie taka sama.
    Bardzo chetnie, pokaz mi tylko w Polsce leasing dla osoby prywatnej?
    Ja czegos takiego jeszcze nie znalazlem.

    Arek

  • 13. Data: 2010-02-15 14:55:14
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > Bardzo chetnie, pokaz mi tylko w Polsce leasing dla osoby prywatnej?
    > Ja czegos takiego jeszcze nie znalazlem.

    Jest. Nie wiem tylko czy tak samo prosto wziąć auto w leasing prywatny
    jak na działalność. Zadzwoń i popytaj.
    Np. EFL
    P.

  • 14. Data: 2010-02-15 15:00:11
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    W dniu 15-02-2010 14:47, Cavallino pisze:

    > Jasne, bo 3 letnie takie samo auto kosztuje tyle co nowe.....

    Tak ciężko łapiesz czy tylko udajesz??

    Ale niech Ci będzie:
    NOWE za 100000:
    Leasing 4 lata - do spłaty 108000zł (Mercedes)
    Do tego dochodzi atrakcyjne (lub darmowe) OC/AC

    Używane za 70000
    Kredyt na 4 lata - do spłaty 90700 zł

    Różnica 17000. (nie wliczając różnicy AC/OC) - moim zdaniem opłaca się
    doplacić za auto nowe z pewną przeszłością i gwarancją.

  • 15. Data: 2010-02-15 15:06:31
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-02-15 13:53, Cavallino pisze:

    > Skąd taki rozrzut?
    > Sensowną alternatywą dla auta nowego jest zakup takiego samego, tylko że
    > 2-3 letniego, za to za 2/3 jego ceny.
    > Wtedy możesz nawet jeszcze na gwarancję liczyć.

    Nowy zawsze wyjdzie taniej niż 2-3 letni. Zresztą to jest rynek cudów
    nie ma.

    A.

  • 16. Data: 2010-02-15 15:07:00
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 15.02.2010 Cavallino <c...@k...pl> napisał/a:
    > Sam tak sprzedawałem przed 3 laty Megane, za 2 lata będę sprzedawał Ceeda.

    Jak się ceed sprawuje? Też się ostatnio nad tym zastanawiam
    --
    Samotnik

  • 17. Data: 2010-02-15 15:08:41
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 15.02.2010 Arek (G) <a...@b...pl> napisał/a:

    > Nowy zawsze wyjdzie taniej niż 2-3 letni. Zresztą to jest rynek cudów
    > nie ma.

    Yyyy, taniej?
    --
    Samotnik

  • 18. Data: 2010-02-15 15:09:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Tak ciężko łapiesz czy tylko udajesz??

    Nie pyskuj, bo to Ty bzdurę napisałeś.

    > Ale niech Ci będzie:
    > NOWE za 100000:
    > Leasing 4 lata - do spłaty 108000zł (Mercedes)
    > Do tego dochodzi atrakcyjne (lub darmowe) OC/AC

    Nie czaruj, 3 lata temu przymierzałem się do leasingu fabrycznego, w żadnej
    wersji OC/AC nie było tańsze niż to co sam sobie mogłem ubezpieczyć (mam
    max. zniżki).
    Więc jeśli nawet coś takiego ktoś zaproponuje to na pewno nie jest to norma.

    > Używane za 70000
    > Kredyt na 4 lata - do spłaty 90700 zł

    Czyli jakby nie patrzeć 18 000 taniej.
    A w poprzednich wyliczeniach wyszło Ci TYLE SAMO.

    > Różnica 17000.

    No właśnie.
    Nie zjadło nawet połowy różnicy w cenie.
    Za to nie byłeś narażony na minus leasingu.

    > (nie wliczając różnicy AC/OC) - moim zdaniem opłaca się doplacić za auto
    > nowe z pewną przeszłością i gwarancją.

    A to już bez dwóch zdań.
    Tyle że to ma się nijak do kosztów takiego czy innego finansowania.

  • 19. Data: 2010-02-15 15:10:54
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 15 Feb 2010 15:00:11 +0100, CUT_INZ wrote:
    >Ale niech Ci będzie:
    >NOWE za 100000:
    >Leasing 4 lata - do spłaty 108000zł (Mercedes)

    A gdzie mozna o tym leasingu mercedesa poczytac, tak zeby dyskusja nie
    byla bezprzedmiotowa.

    >Używane za 70000
    >Kredyt na 4 lata - do spłaty 90700 zł
    >Różnica 17000. (nie wliczając różnicy AC/OC) - moim zdaniem opłaca się
    >doplacić za auto nowe z pewną przeszłością i gwarancją.

    17 tys zl piechota nie chodzi. Raczej nie wydasz tyle na naprawy ..
    chociaz kto wie ..

    J.

  • 20. Data: 2010-02-15 15:13:15
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "mleko" <m...@m...ml> napisał w wiadomości

    > Trzecia opcja - dla cierpliwych - wyszukiwanie ogloszen od pierwszego
    > wlasciciela - tzn auto kupione w Polsce w salonie, tam tez serwisowane z
    > nienaganna historia. Takie auto tez bedzie duuuzo drozsze niz idealy z
    > allegro.

    niekoniecznie, ale wtedy trzeba miec sporo szczescia, bo oferty sa
    niekatulane po kilkudziesieciu minutach od pojawienia sie