-
Data: 2011-09-18 00:53:28
Temat: Re: Kolejny szybki i bezpieczny :(
Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 2011-09-17 10:36:02 +0000, "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> said:
> Powitanko,
>
>> Bo - jak się domyślasz, człowiek nie jest ani najfajniejszym, ani
>> najdłużej panującym stworzeniem na trzeciej planecie od słońca...
>
> Tylko czlowiek stworzyl (ciach).
No i co z tego, że człowiek coś stworzył? Zwierzęta tworzą cywilizacje,
żyją w nich i mają w dupie klasyfikacje tworzone przez dwunogów.
Natomiast często człowiek w swej pysze uważa się za coś lepszego...
> No i potrafi grac na gitarze;-)
No, w tym przypadku to akurat ma rację.
;-)
>> Nie śmieszy cię zrzucanie winy na: barierę, drzewo, słońce, innego
>> kierowcę, ptaszka, termin zebrania (itd., itp.) w sytuacji, gdy winny
>> jest kierowca, bo to on podjął działania i to złe?
>
> Ja wogole nie rozwazam tutaj kwestii winy kierowcy.
A ja zawsze. Dlaczego? Bo nad wyraz często pierdo....plotą trzy po trzy
debile w mundurach i bez, że przyczyną była prędkość, pogoda lub
telefon.
Nigdy człowiek.
A to, do Q-N, człowiek podejmuje decyzje, człowiek je wykonuje i to
człowiek powoduje wypadki.
;>
> Specjalnie nie ciesze sie z czyjes smierci nawet jesli na nia zasluzyl.
A po co specjalnie - wystarczy normalnie.
Bez tortu czy fety, tylko z ulgą; uff...
> Bardzo czesto kierowca-sprawca wychodzi calo, a ginie pasazer/inny
> uczestnik ruchu.
Tak, ale ponieważ społeczeństwo karmi się debilizmami, że winne wypadku
było słońce czy pedał przyspiesznika, przeto nikt nie chce pomsty czy
zadośćuczynienia od sprawcy.
Wszak prędkości do pierdla nie wsadzisz, nest-ce pas?
> Tak wlasnie bylo w przypadku mlodego Zientarskiego
Zabił pasażera.
> , czy Otylii Jedrzejczak
A tu ona była Sprite, a jej brat - pragnieniem.
> . Tu zaraz ktos napisze, ze ich ofiary tez sa winne,
W przypadu Zabiegi - tak, nie dał w ryj debilowi, co więcej - woził się
z kolegą cudzym samochodem (to nie był pojazd ani Zabiegi, ani
Zientarskiego) przez prawie cały dzień po DC i okolicy.
> tylko co to ma do rzeczy.
Bo warto przypomnieć, że te dwa trupy zapomniały o tym, że w życiu
ponosi się konsekwencje wyborów.
A oni wybrali najgorszych - co potwierdzają skutki - kierowców.
I jeszcze jedno: to kolejne dowody na to, że prawo powożenia nie może
być powszechne, bo nie wszyscy się nadają.
>
>> Tak, ale ludzkość uznała, że jest gotowa płacić tę cenę
>
> Nie, ludzkosc uznala,
Tak, ludzkość tak uznała i akceptuje konieczność złożenia daniny z
ludzkiego życia w zamian za prawo powożenia.
"prawie każdy" chce mieć auto i parę tysięcy trupów nie odstrasza...
Ale spróbuj tym "prawie wszystkim" powiedzieć, że z samolotami też tak
będzie - kierowcą bombowca czy pasażerskiego aeroplanu będziemógł
być każdy chętny, w tym pacany od latania na drzwaich stodoły - zaraz
będzie wrzask, że trzeba robić badania, dopuszczać tylko
odpowiedzialnych, spokojnych, przeszkolonych i wielokrotnie
przeegzaminowanych.
A trupów w samolotach mniej, niż w samochodach.
Wielokrotnie mniej.
;>
> Oni mu strefy kontrolowanego zgniotu, to on im pokaze, ze z betonem nie
> wygraja, a co!
W jaki sposób? Spuszcza jakiś beton na jadące samochody, czy to
kopletni idioci próbują samochodem przebijać się przez dobrze
oznakowane i postawione w konkretnym celu zapory?
> Mozesz uwazac sie za doskonalego,
To już mam za sobą. Teraz już wiem, może nie tyle co mogę, a czego z
pewnością nie mogę.
:-)
> nieomylnego kierowce, ale pewnie pasy zapinasz, a i pewnie poducha
> jest i moze ABS.
To zależy od tego, czym jadę. Niektóre pojazdy nie mają i nie będą
miały takich wynalazków. :-)))
> To traktujesz jako oczywistosc,
Nie. Jako kolejny wytresowany przymus. Nie twierdzę, że wszystkie
wpojone elementy są złe, ale przy mojej koncepcji nie pozwalania
wszystkim chętnym tyko dlatego, że mają samochód, byłyby zbędne - za to
skutki obarczałyby nie państwo, a delikwenta.
> ale juz dosyc proste zabezpieczenia w najbardziej niebezpiecznych
> punktach drogi uwazasz za ekstrawagancje.
???
Stoi bariera z betonu uniemożliwiająca niebezpieczne manewry, twierdzę,
że taka forma zakazu nie zmusza do prowadznei głupawych rozmów z
debilami, bo wystarczy że spróbują i dowiedzą się, że nie warto, ty
mnie atakujesz, że ten beton to do zabijania kierowców jest, a teraz
twierdzisz, że jestem przeciw zabezpieczeniom?!
Raz jeszcze, majuskułą: TRZEBA WRÓCIĆ DO ODPOWIADANIA ZA SWOJE CZYNY,
niezrzucania winy na lampy, wodę czy radio.
;>>>
> Jakby jakis idiota zepchnal cie na drzewo,
Jeden próbował.
I się zdziwił, bo broniłem życia - to on wylądował nie tam, gdzie chciał.
(ale to trochę nieuczciwe, bo mnie nauczono takiego manewrowania :-))
>
>> Przecież jeśłi jakiś kompletny idiota wpakował się czołowo na beton z
>> prędkością parę razy przezwyższającą dozwolną w tym miejscu mimo
>> wyraźnego oznakowania, to znaczy, że ten debil słusznie usunął
>> swoją pulę genów z tej planety.
>
> Moze i racja, pod warunkiem np. ze nie osierocil dieci. Chcesz je dobic?
Czyli tak: debil mający dzieci na utrzymaniu postanowił je zostawić na
pastwę losu zabijając się wbrew logice i mimo oznaczeń, ale to moja
wina?
NIe, dobrze, że debila nie ma - jego dzieci dostają więc szansę, że
odchowa je ktoś normalny.
>
> A jesli zabil pasazera?
To też wina debila (i w części pasażera, że sobie wybrał debila na kierowcę).
A teraz wyjaśnij, jak się można niechcący zabić: widząc beton w poprzek
drogi rozpędzić siędo maksymalnej prędkości i nie wiadomo dlaczego
pierdolnąć weń, zamiast zjechać na pas obok, minąć zwężenie i
jechać dalej?
;>>>
> To nie samolot, tu nie da sie przejac sterow.
Och, teraz będę winny tego, że pasażer wsiada debilowi do pojazdu, a
debil na widok betonu osiąg anadźwiękową i się dezintegruje?
Daj ten opis przyczyn, dla kto(R)ych na widok oznakowanego betony debil
się rozpędza i wali weń czołowo, a nastęLnie napisz, dlaczego chcesz,
by tacy ludzie powozili pojazdami.
> W tych miejscach mogly zderzyc sie z pojazdem jadacym w tym samym
> kierunku. Moze byc to bardzo niebezpieczne, ale tak mi sie wydaje, ze
> mniej niz zderzenie z betonem.
Tak, wydaje ci się. Bo zagrożenie wjechaniem pełną prędkością (ciągle
piszesz o zabijaniu się o beton, choć ja widuję tam tylko pogięte
blachy, ale przecież nie będę cię przekonywał, że wiem lepiej co widzę,
a czego ty nie znasz) jest większe, niż szkoda likwodowana z AC.
> Wystarczy kawal wyprofilowanej stali osadzonej w podlozu. Samochod do kasacji,
Tak, a przy betonie są pogięe blachy. Nie ma kasacji.
Ale daj ten opis śmierci na betonie...
;>
>
> Beton umieszcza sie czasem WZDLUZ drogi,
A czasem w poprzek.
> wlasnie w celu o jakim piszesz - ochrony pieszych/rowerzystow.
???
W celu jednoznacznego odseparowania potoków - piesi czy rowerzyści
mają z tym taki sam związek jak deskorolkowcy czy listonosze. ;>
>
> Ja poprostu nie wpuszczam cwaniakow wciskajacych sie z wysepki,
Jakiej wysepki? Tam nie ma żadnych wysepek - są bariery
uniemożliwiające niezbezpieczne manewry.
I świetnie działają - normalni jadą bezpiecznie, głąby, które próbowały
po czołgowemu, już nie próbują.
Już wiedzą, że ich auta to nie Rudy.
To jak to jest z tym rzekomym popełnianiem samobójstw na widok
oznakowanego zwężenia?
--
Bydlę
Następne wpisy z tego wątku
- 18.09.11 00:54 Bydlę
- 18.09.11 08:37 Andrzej R
- 18.09.11 11:56 Pawel \"O'Pajak\
- 18.09.11 12:33 Pawel \"O'Pajak\
- 19.09.11 08:21 Andrzej Lawa
- 20.09.11 08:54 Arek
- 20.09.11 10:14 Bartek Kacprzak
- 20.09.11 10:24 Grejon
- 20.09.11 10:59 Andrzej Lawa
- 20.09.11 11:57 Maseł
- 20.09.11 12:50 RoMan Mandziejewicz
- 20.09.11 15:27 Michał Baszyński
- 20.09.11 15:49 Arek
- 20.09.11 15:54 Arek
- 20.09.11 17:06 Michał Baszyński
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i