  • Data: 2011-09-16 18:49:17
    Temat: Re: Kolejny szybki i bezpieczny :(
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-09-16 11:12:04 +0000, "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> said:

    > Powitanko,

    > Ciesze sie, ze w RP jest tylu zwolennikow kary smierci

    Wykonywana jest codziennie, więc nic dziwnego, że liczba zwolenników
    jest spora.

    > Narazie jest wymierzana za nieostroznosc, brak koncentracji.

    A jest coś dziwnego w tym, że działanie powoduje reakcję?
    Życie na tej planecie korzysta z tego systemu przez pół miliarda lat,
    jak dowodzą tego badania.

    > Very funny.

    Tak, to śmieszne, że ludziska z uporem usiłują zdjąć z siebie
    konieczność ponoszenia skutków swoich działań i przenoszenie tej
    odpowiedzialności na inżyniera ruchu i na blachy...

    > Stalowa bariera energochlonna, czy nawet decha, z pewnoscia dostarczyla
    > by tez sporo funu, tylko bez trupa

    Chwila! Czy wiesz o czym rozmawiamy?
    Bo ja o oznakowanym zwężeniu, przed którym stoi znak nakazujący nie
    gnać więcej niż 50 km/h.
    A ty o czym?

    --
    Bydlę