  • Data: 2011-09-16 18:52:40
    Temat: Re: Kolejny szybki i bezpieczny :(
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.09.2011 15:43, DoQ pisze:

    > Ale ty chyba jeździsz czymś małym i "papierowym" ?;)
    > Oni jechali BMW 7xx, największy sedan w gamie BMW.

    Co nie znaczy, że nie kupili jakiejś "okazji". Ile takich "największych
    sedanów" trafiło w ręce samochodowych kowali artystycznych? Na pewno
    więcej jak jeden.

    Znajomy mechanik opowiadał mi niezłe przypadki - np. jego znajomy
    opowiadał mu o jakiejś prokuratorce czy sędzinie, której coś samochód
    stukał na zakrętach. Okazało się, że niektóre spawy zaczęły puszczać
    (ćwierć samochodu było wspawane z innego).

    Jednym z warunków w miarę bezpiecznej szybkiej jazdy (już nie wnikam
    gdzie; na odczepnego załóżmy, że na jakimś torze ;) ) jest absolutna
    pewność posiadanego pojazdu.

    Ale nawet zupełnie umiarkowana prędkość może być zabójcza, jeśli pojazd
    nagle się rozpadnie na dwie części.