  • Data: 2011-09-16 22:45:06
    Temat: Re: Kolejny szybki i bezpieczny :(
    Od: DoQ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16-09-2011 18:52, Andrzej Lawa pisze:

    > Co nie znaczy, że nie kupili jakiejś "okazji". Ile takich "największych
    > sedanów" trafiło w ręce samochodowych kowali artystycznych? Na pewno
    > więcej jak jeden.
    > Znajomy mechanik opowiadał mi niezłe przypadki - np. jego znajomy
    > opowiadał mu o jakiejś prokuratorce czy sędzinie, której coś samochód
    > stukał na zakrętach. Okazało się, że niektóre spawy zaczęły puszczać
    > (ćwierć samochodu było wspawane z innego).

    Wiesz, jeśli chodzi o stuki na spawach to zdarzyło się całkiem niedawno
    SEATowi (w nowych autach rzecz jasna). Jeśli chodzi o 7xx E38, to raczej
    nie opłaca się w nich rzeźbić bo są to samochody które b.ciężko
    sprzedać, a jak już sie sprzedają to za śmieszne pieniądze. Sam sobie
    ostrzę ząbki na taką - zacny samochód.

    > Jednym z warunków w miarę bezpiecznej szybkiej jazdy (już nie wnikam
    > gdzie; na odczepnego załóżmy, że na jakimś torze ;) ) jest absolutna
    > pewność posiadanego pojazdu.
    > Ale nawet zupełnie umiarkowana prędkość może być zabójcza, jeśli pojazd
    > nagle się rozpadnie na dwie części.

    Owszem, jak wyżej. Teraz troszkę inne czasy mamy - spawy bywają droższe
    niż całe "z importu".

    Pozdrawiam
    Paweł