  • Data: 2011-09-16 18:23:22
    Temat: Re: Kolejny szybki i bezpieczny :(
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > Chcesz postawić stalowe bariery wzdłuż każdej ulicy, chodników,
    > przystanków itp?

    Nie kazdej. Tylko tam, gdzie wypadniecie z toru jazdy (wszystko jedno z
    czyjej winy) grozi zderzeniem z nieodksztalcalna przeszkoda. Takim czyms
    sa filary wiaduktu, drzewa czy stalowo - betonowe latarnie na
    Pulawskiej. Na kazdym wiadukcie (na gorze) sa takie bariery, sa tez
    czesto na zakretach, w gorach. Nikt w tym nic dziwnego nie widzi, czemu
    osloniecie innych realnie zabojczych miejsc Cie tak dziwi?

    > Fajnie by wyglądały niektóre ulice (i przystanki),
    > Krakowskie Przedmieście, Nowy Świat, Al. Ujazdowskie...

    Eee tam, bez vlepek nic nie wyglada fajnie;-)
    2 pierwsze ulice to raczej dla autobusow/taxi, ze wzgledu na male
    predkosci i niewielki ruch nie widze potrzeby zmieniania czegokolwiek. W
    Al. Ujazdowskich nie przypominam sobie jakiegos wiekszego dzwona.
    Natomiast na Pulawskiej co pare dni jest jakis mniej lub bardziej
    powazny wypadek. Czesto jego skutki sa powiekszane wlasnie przez dziela
    teoretykow drogownictwa, ktorzy uwazaja, ze wszyscy jezdza prawidlowo, a
    jak nie jezdza, to niech gina razem z ludzmi, ktorzy mieli nieszczescie
    znalesc sie w ich "zasiegu". To co mogloby sie skonczyc rozwaleniem
    tylko samochodu, konczy sie rozwaleniem ludzi.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa