eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKolejny spisek żarówkowy? Pompy CR › Re: Kolejny spisek żarówkowy? Pompy CR
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!peer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwind
    s-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!un
    t-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POS
    TED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Kolejny spisek żarówkowy? Pompy CR
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <539b1ebe$0$2240$65785112@news.neostrada.pl>
    <lngne3$75t$1@node1.news.atman.pl> <lngt0i$k15$1@usenet.news.interia.pl>
    <539c8fcb$0$2142$65785112@news.neostrada.pl>
    <17d1mcb6jiben$.8hrvvn55cng6.dlg@40tude.net>
    <539c9ed7$0$2365$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sat, 14 Jun 2014 21:22:11 +0200
    Message-ID: <b...@4...net>
    Lines: 27
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1402773703 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2242 82.143.187.50:58395
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2007
    X-Received-Body-CRC: 3296118431
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2535906
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 14 Jun 2014 21:13:26 +0200, anacron napisał(a):
    > W dniu 14.06.2014 20:14, J.F. pisze:
    >>> Nowoczesne diesle nie są już niskoobrotowe. W instrukcji mojego piszą,
    >>> że należy go utrzymywać pomiędzy 2 a 4krpm.
    >> To chyba tak samo jak stare. W starych moze napisane nie bylo, ale
    >> ponizej 2k nie ciagnely.
    >
    > Nie wiem, jak w starych, ale wiem, że jak się diesla nie kręci to w tych
    > nowych dwumasa pada dużo szybciej.

    Kazdy silnik przy malych obrotach ma wieksze obciazenia.

    > Dodatkowo ten mój, jak się go nisko kręcić to więcej pali.

    W oplu trudno mi powiedziec, bo spalanie co chwila inne,
    ale tak mi sie wydaje ze w zakresie ok 1800-2500 nie ma wieszych
    roznic.

    > Ot taka ciekawostka. W każdym razie u mnie 3 krpm to nic dziwnego,

    No, u mnie tez nie, na autostradzie to sie duzo mniej nie da :-)

    > a znam takich co benzynowych do takich obrotów nie dokręcają.

    Ale dla benzyniaka to obroty zalecane :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: