    From: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejny przełom w e-pojazdach :-)
    Date: Fri, 2 Jun 2017 20:19:34 -0000 (UTC)

    On Mon, 29 May 2017 16:33:52 +0200, sirapacz wrote:

    > raczej twój pogląd bo nie bierzesz pod uwagę tego co ja biorę, czyli
    > zużycia i zmiany parametrów użytkowych wprost z tego zużycia
    > wynikających.
    > Nie mogę sobie tego wyobrazić pod kątem technicznym i tu widzę problem.

    Słabą masz wyobraźnie kolego, to się robi bardzo, bardzo prosto. Co
    któreś tam ładowanie niech będzie co 20, akumulator jest kondycjonowany -
    tj ładowany do pełna a następnie rozładowany zadanym prądem. Tak mierzy
    się jego pojemność, która następnie jest zapisana do elektroniki pakietu
    akumulatorów i jest od reki dostępna. Laptopy robią to od lat, elektro
    narzędzia również. Nie ma tu żadnej filozofi.

    Tomek