eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKolejny przełom w e-pojazdach :-) › Re: Kolejny przełom w e-pojazdach :-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejny przełom w e-pojazdach :-)
    Date: Tue, 30 May 2017 13:05:51 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 40
    Message-ID: <ogjjme$d6f$3@node2.news.atman.pl>
    References: <c...@g...com>
    <oggnti$qb6$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <oggo14$mqd$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <oggof8$mqd$4@node1.news.atman.pl> <oggon0$qra$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <oggos6$mqd$6@node1.news.atman.pl> <oggrs3$t3j$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <oggs64$req$1@node1.news.atman.pl> <oghbj7$963$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <b...@g...com>
    <oghd93$a9l$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <oghri7$7fi$9@node1.news.atman.pl>
    <592d38e6$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    <ogjf2b$ptn$6@node2.news.atman.pl>
    <592d5036$0$15198$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1496142350 13519 83.142.196.21 (30 May 2017 11:05:50
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 30 May 2017 11:05:50 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.1.1
    In-Reply-To: <592d5036$0$15198$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2606209
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 30.05.2017 o 12:57, J.F. pisze:

    >> Natomiast zalety standardowych wymiennych akumulatorów są ogromne.
    >> Raz, że wymieniasz go szybciej niż obecnie tankujesz, dwa że możesz
    >> "tankować" poza godzinami szczytu, trzy że nie musisz budować
    >> rozproszonej infry do ładowania (co wcale ani tanie ani proste nie
    >> jest), tylko zwozisz je na noc do GPZ/RPZ (tam gdzie kończą się linie
    >> "wysokiego napięcia") i obciążasz transformator jak się nudzi bo
    >> ludziki śpią. A potem znów rozwozisz na "stacje benzynowe".
    >
    > Taka sobie zaleta. Mnie sie konczy prad, gdzie sie konczy i wole miec
    > tam stacje.

    No przecież byś miał. A teraz jak masz - każda stacja to mała rafineria
    na miejscu - przecież też przywożą paliwo z kilku punktów w Polsce? Dla
    ciebie nie ma znaczenia, gdzie te aku się ładuje i kiedy. Podjeżdzasz,
    automat wymienia ci na naładowany.

    > Zamiast z niej wozic te ciezkie skrzynki, to chyba jednak lepiej byloby
    > podciagnac grubszy kabel

    Niekoniecznie. Musiałbyś budować infrę za gruuuubą (naprawdę grubą
    kasę), a tak infre już masz - do każdego GPZtu da się dojechać. Podobnie
    jak wachę na stację się bardziej opłaca cysternami wozić, niż do każdej
    stacji rurę doprowadzić:P

    (i wybudowac wiatraki).

    Wiatraki są przereklamowane i "opłacają" się tylko z powodu dotacji.

    > No i dzieki temu bym nie zastal kartki "nastepna dostawa o 6:30"

    Przecież to niczym nie różni się od dostawy wachy cysterną:P

    > tylko
    > kolejke 20 pojazdow czekajacych na naladowanie i wymiane :-P

    Z numerkiem na 7.30:P

    Shrek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: