    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <oggnti$qb6$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <oggo14$mqd$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <oggof8$mqd$4@node1.news.atman.pl> <oggon0$qra$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <oggos6$mqd$6@node1.news.atman.pl> <oggrs3$t3j$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <oggs64$req$1@node1.news.atman.pl> <oghbj7$963$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <b...@g...com>
    <oghd93$a9l$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <oghri7$7fi$9@node1.news.atman.pl>
    <592d38e6$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    <ogjf2b$ptn$6@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Kolejny przełom w e-pojazdach :-)
    Date: Tue, 30 May 2017 12:57:52 +0200

    dyskusyjnych:ogjf2b$ptn$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 30.05.2017 o 11:18, J.F. pisze:

    >Ten co chce robić biznes na sprzedawaniu energii w akumulatorach -
    >tak mi się wydaje, ale są zapewne inne możliwości.

    >Na którąś stację wróci. Przecież ludzie nie będą tego jeść.

    Przyjada Rosjanie i wywioza, zostawiajac jakis zlom :-)

    >Wypożycza się już "automagocznie" całe samochody za pomocą smartfona.
    >Szukacie problemu na siłę.

    >Natomiast zalety standardowych wymiennych akumulatorów są ogromne.
    >Raz, że wymieniasz go szybciej niż obecnie tankujesz, dwa że możesz
    >"tankować" poza godzinami szczytu, trzy że nie musisz budować
    >rozproszonej infry do ładowania (co wcale ani tanie ani proste nie
    >jest), tylko zwozisz je na noc do GPZ/RPZ (tam gdzie kończą się linie
    >"wysokiego napięcia") i obciążasz transformator jak się nudzi bo
    >ludziki śpią. A potem znów rozwozisz na "stacje benzynowe".

    Taka sobie zaleta. Mnie sie konczy prad, gdzie sie konczy i wole miec
    tam stacje.
    Zamiast z niej wozic te ciezkie skrzynki, to chyba jednak lepiej
    byloby podciagnac grubszy kabel (i wybudowac wiatraki).
    No i dzieki temu bym nie zastal kartki "nastepna dostawa o 6:30" tylko
    kolejke 20 pojazdow czekajacych na naladowanie i wymiane :-P

    J.