  • Data: 2017-05-30 11:40:07
    Temat: Re: Kolejny przełom w e-pojazdach :-)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.05.2017 o 08:46, sirapacz pisze:

    > no właśnie - ale co jeśli odebrany akumulator nie nadaje się do
    > eksploatacji? Kto płaci? klient który już dawno pojechał? stacja?
    > producent akumulatora? :)

    Jak dla mnie właściciel akumulatora. Źle na to patrzysz - są
    automatyczne systemy wypożyczania rowerów, samochodów, butelek zwrotnych
    i pewnie jeszcze paru rzeczy. Czemu akumulator miałby być wyjątkowy?

    Jak ktoś go fizycznie rozwali, to będze można dojść - kamery, zapewne
    zapisywanie nr seryjnych samochodu w pamięci akumulatora, parametry
    pracy jak temperatura itd. więc w razie czego będzie mógł dochodzić albo
    wpisać klienta na czarną listę.

    Shrek