  • Data: 2017-12-28 12:54:22
    Temat: Re: Kolejny przekręt w branży samochodowej
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-12-28 o 10:46, J.F. pisze:

    > Tych "skladow opału" pewnie nie jest tak duzo.
    > Zmieni sie plan zagospodarowania i zakaze sprzedawania opału :-)

    A czym będą grzać okoliczni rolnicy? Weź się ogarnij zanim zaczniesz
    sypać takimi pomysłami.

    > polowa ma takie same problemy, a polowa przeszla na gaz.
    > Teraz wiecej placi wiec zawisci tym co nie przeszli :-)

    Zawiść owszem ale oficjalne wystąpienie przeciw to już coś innego.

    > No i narzekaja, ze dym sasiada im smrodzi, czesc bedzie mowila, ze
    > smog w miescie, a sasiad weglem pali.

    Ja narzekam bo mieszkam w bloku i mnie zawsze śmierdzi jak ktoś
    dorzuci coś do opału. Ale kolega mieszkający w domkach i opalający
    gazem już nie powie że śmierdzi. Powie że czasami czuć czym pali
    sąsiad, bo z sąsiadem trzeba jakoś żyć. :-)