  • Data: 2017-12-28 14:21:34
    Temat: Re: Kolejny przekręt w branży samochodowej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 28 Dec 2017 12:54:22 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > A czym będą grzać okoliczni rolnicy?

    Ejze, o Krakowie mowimy, gdzie tam rolnicy ?

    > Weź się ogarnij zanim zaczniesz sypać takimi pomysłami.

    Zaraz ... a to rolnikom wolno zatruwac powietrze ? Wez sie ogarnij :-)

    > Zawiść owszem ale oficjalne wystąpienie przeciw to już coś innego.

    A kto tu mowi oficjalnie ?
    "chcialem doniesc, ze do Kowalskiego wegiel przywiezli".

    No dobra - budek juz nie ma, niezarejestrowanych prepaidow tez nie ma.
    Ale niezarejestrowane telefony sa, i ze 112 lacza :-)

    > Ja narzekam bo mieszkam w bloku i mnie zawsze śmierdzi jak ktoś
    > dorzuci coś do opału.

    Blok z piecami weglowymi ?

    > Ale kolega mieszkający w domkach i opalający
    > gazem już nie powie że śmierdzi. Powie że czasami czuć czym pali
    > sąsiad, bo z sąsiadem trzeba jakoś żyć. :-)

    Trzeba przyznac, ze czasem na cale osiedle smierdzi.

    J.