  • 11. Data: 2011-11-25 08:18:04
    Temat: Re: Kolejny poziom wtajemniczenia w kosciele apple
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl>

    Dnia Thu, 24 Nov 2011 23:36:50 +0100, DoQ <p...@g...com>
    naskrobał przy słoiku:

    Cos w tym jednak jest - samo zycie

    > ATSD Pszemol właśnie sprawdza "jaki kontrast ma SAMOLED+" w SGS2,
    > nigdzie nie może znaleźć! ;)))

    Niedlugo premiera SGS3

    --
    AL

  • 12. Data: 2011-11-25 20:50:55
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-11-25 09:18, ALdroid wrote:
    > Dnia Thu, 24 Nov 2011 23:36:50 +0100, DoQ <p...@g...com>
    > naskrobał przy słoiku:
    >
    > Cos w tym jednak jest - samo zycie

    > Niedlugo premiera SGS3

    Podobno jeszcze wieksza dachowka niz SGS2: 4.65"
    Niech sobie go w buty wsadza albo dolacza w komplecie odpowiednie spodnie ;]
    To jakas paranoja, niedlugo plazma 40" to bedzie pikus przy SGS5
    To jednak nie byloby problemem gdyby nie brak alternatywy w ofercie
    Samsunga (chyba, ze cos przegapilem). Z przyjemnoscia zobaczylbym
    SGS2 mini z ekranem 3.8-4.0" i tymi samymi wnetrznosciami.

  • 13. Data: 2011-11-25 21:52:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 25 Nov 2011 21:50:55 +0100, atm napisał(a):

    > Podobno jeszcze wieksza dachowka niz SGS2: 4.65"
    > Niech sobie go w buty wsadza albo dolacza w komplecie odpowiednie spodnie ;]

    Nie martw sie - bedzie potrzeba to i spodnie zaczna szyc :-)

    > To jakas paranoja, niedlugo plazma 40" to bedzie pikus przy SGS5

    Widac badania rynkowe pokazaly ze klienci chca wieksze :-)

    J.

  • 14. Data: 2011-11-25 21:56:24
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-11-24 18:20, Waldek Godel wrote:

    > nie.. nie kupię samsunga, jestem kreatywny

    Powala "Dude, you're a barista." ;-)
    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 15. Data: 2011-11-26 15:12:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    > Wiesz, musialbym sie udac do sklepu i porownac - ale to
    > naprawde moze byc czysto obiektywne.

    No nie wiem jak może być nieobiektywna ocena dużych różnic
    jasności ekranów. Czy sami nie napisali że ekrany AMOLED są
    ciemniejsze? Albo jeśli chodzi o wyrazistość tekstu z powodu
    większej ilości widocznych szczegółów - też jak to może być
    subiektywne skoro widać różnicę jak na dłoni? Przejdź się do sklepu!
    Tą radę powinni sobie wziąć do serca wszyscy co nie wierzą temu
    co napisałem bo różnice nie są subtelne i widać je wyraźnie.

    > No dobra, moze niektorzy lubia wielkie pixele, mdle kolory, migajacy obraz
    > i co tam jeszcze mozna ekranom zarzucic.
    >
    > Choc podejrzewam ze Samsungi wcale takich zlych ekranow nie
    > maja, a zbyt male piksele to zadna zaleta, a w zasadzie wada
    > - choc tu juz zahaczamy o subiektywizm.

    Jak małe piksele mogą być wadą, skoro jest ich 50% więcej??
    Rozumiem że byłoby to wadą gdyby były mniejsze i było ich
    tyle samo. Ale nie jest tak.

  • 16. Data: 2011-11-26 15:15:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "TGor" <t...@o...pyl> wrote in message news:jap2ue$9fd$2@news.onet.pl...

    > Powala "Dude, you're a barista." ;-)

    To nie powala bo tego mu nie przetłumaczyli...

  • 17. Data: 2011-11-26 15:18:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:jaov3k$t05$1@news.onet.pl...

    > Podobno jeszcze wieksza dachowka niz SGS2: 4.65"
    > Niech sobie go w buty wsadza albo dolacza w komplecie odpowiednie spodnie
    > ;]

    Rzeczywiście coś tu komuś pod beretem nie tego u Samsunga...

    > Samsunga (chyba, ze cos przegapilem). Z przyjemnoscia zobaczylbym
    > SGS2 mini z ekranem 3.8-4.0" i tymi samymi wnetrznosciami.

    Ale gdyby miał te 640x960 pikseli i jaśniejszy, widoczny w słoneczny
    dzień na dworze ekran :-)

  • 18. Data: 2011-11-26 15:19:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie martw sie - bedzie potrzeba to i spodnie zaczna szyc :-)

    > Widac badania rynkowe pokazaly ze klienci chca wieksze :-)

    Ciekawe czy Apple robi badania rynkowe...
    Czy może robił to, co się Jobsowi podobało i kropka.
    Chyba to drugie, bo nie sądzę aby rynek o braku flasha zadecydował :-)

  • 19. Data: 2011-11-28 13:03:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 26 Nov 2011 09:19:14 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Ciekawe czy Apple robi badania rynkowe...
    > Czy może robił to, co się Jobsowi podobało i kropka.
    > Chyba to drugie, bo nie sądzę aby rynek o braku flasha zadecydował :-)

    I dlatego wlasnie nie lubimy Apple :-)

    Tzn - o ile ukroci tego flasha to mu bede wdzieczny, ale poza tym lubie
    wyroby jakie mi sie podobaja, a nie jakiemus guru :-)

    J.

  • 20. Data: 2011-11-28 18:14:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > I dlatego wlasnie nie lubimy Apple :-)
    >
    > Tzn - o ile ukroci tego flasha to mu bede wdzieczny, ale poza tym lubie
    > wyroby jakie mi sie podobaja, a nie jakiemus guru :-)

    Sądzę że to i tak lepsze niż gdy firma zmienia plan działania jak
    chorągiewka na wietrze i co roku ma inny system operacyjny
    w planach bo tak im wyszło z ankiet użytkowników - patrz Nokia.