  • 1. Data: 2014-06-04 00:50:52
    Temat: Kolejny pijak za kolkiem
    Od: Przemek <p...@g...com>

    Dzisiaj mialem watpliwa przyjemnosc zatrzymac pijaka za kolkiem. Gosc byl tak zalany,
    ze ledwo byl w stanie utrzymac kierunek jazdy, o maly wlos nie wpakowal sie na
    torowisko tramwajowe. Na pierwszych swiatlach zabralem mu kluczyki i wezwalem
    policje. Pomogl kolega i dwu innych kierowcow. Gosc na byl na tyle wyluzowany, ze
    jechal i popijal sobie borwara, takze po przybyciu policjantow, w ich obecnosci.
    Cala sytuacja miala miejsce na drodze krajowej w centrum miasta. Jestem w stanie
    zrozumiec, jak kogos trafia np z rana i jest lekko ponad limit, bo mozna czuc sie
    dobrze, a % we krwi jeszcze zostaly. Ale pic za kolkiem to juz hardkor...

    pozdr
    Przemek

  • 2. Data: 2014-06-04 01:21:16
    Temat: Re: Kolejny pijak za kolkiem
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 4 czerwca 2014 00:50:52 UTC+2 użytkownik Przemek napisał:
> [...]
    dobrze, a % we krwi jeszcze zostaly. Ale pic za kolkiem to juz hardkor...

    Hardkorem jest jeden z byłych ludzkich tramwajarzy. Popijał w czasie jazdy tramwajem.
    Zabił kilka osób. Przy ilości wypijanego przez statystycznego Polaka alkoholu z 20%
    nie ma szansy żeby wytrzeźwieć. Paskudne jest to że w Polsce pojawił się nowy typ
    alkoholizmu. To alkoholizm piwny. jak ktoś wypija pół litra piwa codziennie to jest
    czynnym alkoholikiem chociaż o tym nie wie.

  • 3. Data: 2014-06-04 07:38:15
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-06-04 01:21, *k...@g...com* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:
> [...]
    się nowy typ alkoholizmu. To alkoholizm piwny. jak ktoś wypija pół litra piwa
    codziennie to jest czynnym alkoholikiem chociaż o tym nie wie.

    Panie dochtorze, a co jeśli wypija 2-4 litry co weekend?

    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 4. Data: 2014-06-04 07:50:30
    Od: Hans Kloß <d...@i...pl>

    "Mirek Ptak" <n...@n...pl> schrieb im Newsbeitrag
    > Dnia 2014-06-04 01:21, *k...@g...com* napisał, a mnie coś
    > podkusiło, żeby odpisać:
    >
    > Panie dochtorze, a co jeśli wypija 2-4 litry co weekend?

    Ale dojebał z tym pół litrem piwa. Czy ten debil policzył ile alkoholu jest
    w pół litrze piwa?

  • 5. Data: 2014-06-04 08:00:03
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 3 Jun 2014 15:50:52 -0700 (PDT), Przemek

    > Ale pic za kolkiem to juz hardkor...

    Ale przecież pił tylko piwo, to jaki to hardkor? Parę lat temu jechałem za
    gościem co walił czystą. Gdy dojechaliśmy do pierwszych świateł, a jeszcze
    wisiałem na 112, przywalił, niestety, komuś w zad. ;P Na szczęście lekko,
    po prostu źle wyliczył odległość do tego drugiego pojazdu. :>

    --
    Pozdor Myjk

  • 6. Data: 2014-06-04 08:16:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości
> [...]
    > codziennie to jest czynnym alkoholikiem chociaż o tym nie wie.

    >Panie dochtorze, a co jeśli wypija 2-4 litry co weekend?

    A to tez, bo az 2 litry co kazdy weekend ?

    Ciekawe jak kogutek okresli amerykanow, co to lubia po powrocie do
    domu wypic piwo czy whisky, albo Francuzow, Wlochow czy Hiszpanow, co
    to codziennie szklanke wina

    J.

  • 7. Data: 2014-06-04 09:16:50
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Wednesday, June 4, 2014, 8:16:01 AM, you wrote:

    [...]

    > Ciekawe jak kogutek okresli amerykanow, co to lubia po powrocie do
    > domu wypic piwo czy whisky, albo Francuzow, Wlochow czy Hiszpanow, co
    > to codziennie szklanke wina

    Spróbuj im to zabrać - przekonasz się, czy są alkoholikami...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2014-06-04 09:20:46
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik napisał

    > jak ktoś wypija pół litra piwa codziennie to jest czynnym alkoholikiem
    > chociaż o tym nie wie.

    Święte słowa. Dlatego każdy Czech albo Niemiec to degenerat! Wystarczy
    przekroczyć granicę i
    od razu widać do czego doprowadza alkoholizm - no ale trudno, sami sobie
    zgotowali ten los.

    --
    Hinek

  • 9. Data: 2014-06-04 09:33:59
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 3 Jun 2014 16:21:16 -0700 (PDT), k...@g...com

    > jak ktoś wypija pół litra piwa codziennie to jest czynnym alkoholikiem chociaż o
    tym nie wie.

    Jak potem może nie pić pół roku, z własnej nieprzymuszonej woli, to jest
    jeszcze alkoholikiem czy nie jest? Weź może przeczytaj z czym się wiąże
    alkoholizm -- bo z pewnością nie wiąże się tylko z samym (codziennym)
    piciem alkoholu, jak powyżej sugerujesz.

    --
    Pozdor Myjk

  • 10. Data: 2014-06-04 09:35:21
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-06-04 08:16, *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > A to tez, bo az 2 litry co kazdy weekend ?
    >
    > Ciekawe jak kogutek okresli amerykanow, co to lubia po powrocie do domu
    > wypic piwo czy whisky, albo Francuzow, Wlochow czy Hiszpanow, co to
    > codziennie szklanke wina

    To ostatnie to zdecydowanie alkoholizm winny (od wina nie winy ;) )

    Pozdrawiam - Mirek