  • Data: 2014-06-08 16:10:52
    Temat: Re: Kolejny pijak za kolkiem
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 8 czerwca 2014 15:27:19 UTC+2 użytkownik the_foe napisał:
> [...]
    zalany, ze ledwo byl w stanie utrzymac kierunek jazdy, o maly wlos nie wpakowal sie
    na torowisko tramwajowe. Na pierwszych swiatlach zabralem mu kluczyki i wezwalem
    policje. Pomogl kolega i dwu innych kierowcow. Gosc na byl na tyle wyluzowany, ze
    jechal i popijal sobie borwara, takze po przybyciu policjantow, w ich obecnosci.

    stanie zrozumiec, jak kogos trafia np z rana i jest lekko ponad limit, bo mozna czuc
    sie dobrze, a % we krwi jeszcze zostaly. Ale pic za kolkiem to juz hardkor...

    > srednia dla Europy to ok. 0,4 promila.
    >

    > --
    >
    > @foe_pl

    Wysunę śmiałą tezę. Dla wszystkich będących w pracy w całej Europie średnia wynosi 0.
    I to że za kierownicą można mieć w niektórych państwach więcej oznacza że można jeśli
    jedzie własnym samochodem po pracy. Nie słyszałem żeby w różnego rodzaju kodeksach
    pracy było dopuszczone więcej niż 0. Jeśli miałbym rację z poziomem 0 oznacza to że
    policja powinna uniemożliwić jazdę każdemu kto jedzie służbowym samochodem ma więcej
    niż 0 i mieści się w dopuszczalnych do jazdy widełkach. Moja teza jest chyba
    prawdziwa bo pomimo że są limity dla kierowców to w Polsce żaden kierowca, tramwajarz
    czy maszynista nie zostanie teoretycznie dopuszczony do pracy jak będzie miał więcej
    niż 0.