  • Data: 2014-06-08 15:27:19
    Temat: Re: Kolejny pijak za kolkiem
    Od: the_foe <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-06-08 11:12, k...@g...com pisze:
> [...]
    zalany, ze ledwo byl w stanie utrzymac kierunek jazdy, o maly wlos nie wpakowal sie
    na torowisko tramwajowe. Na pierwszych swiatlach zabralem mu kluczyki i wezwalem
    policje. Pomogl kolega i dwu innych kierowcow. Gosc na byl na tyle wyluzowany, ze
    jechal i popijal sobie borwara, takze po przybyciu policjantow, w ich obecnosci.

    zrozumiec, jak kogos trafia np z rana i jest lekko ponad limit, bo mozna czuc sie
    dobrze, a % we krwi jeszcze zostaly. Ale pic za kolkiem to juz hardkor...

    > Dlaczego podwyższenia progów? W Polsce są stosunkowo wysokie.

    srednia dla Europy to ok. 0,4 promila.

    --
    @foe_pl