  • Data: 2014-06-05 23:59:47
    Temat: Re: Kolejny pijak za kolkiem
    Od: "Hinek" <h...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał

    > To Ty tak uważasz.

    Nie uważam. Nie sądziłem że ktoś potraktuje poważnie to co napisałem.
    Powinienem był dodać emotikona..
    To jakiś nonsensowny wątek. Jaki jest sens dyskutować z absurdalnymi
    tezami? Po co tłumaczyć komuś że ziemia nie jest płaska??
    Najbardziej fanatycznymi przeciwnikami alkoholu są alkoholicy.
    Tacy którzy nie piją. Ale są nimi. Tu właśnie jest przykład. Jaskrawy.
    A teraz chwila prawdy:
    No cóż - nie da się ukryć, że jestem alkoholikiem :]
    Gdzieś od 40(?) lat piję piwo, bo lubię. Jak piłem 1-2 dziennie kiedyś,
    tak i dziś tyle samo. Życzę wszystkim żeby byli równie zdegenerowani :)
    Pominę inne nałogi.
    Do pierdół trzeba mieć dystans, a na fanatyków nie zwracać uwagi.
    Amen.

    --
    Hinek