  • 81. Data: 2011-07-21 17:14:42
    Temat: Re: Kolejny mistrz parkowania
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Użytkownik "Rychu" napisał w wiadomości grup Nie będę crossował,
    >więc zakładam podobny wątek co na p.r.w.
    >Ręce opadają...
    ><http://img69.imageshack.us/img69/9439/imag0217g.jp
    g>

    Eee tam, obejrzyjcie jak prawdziwi mistrzowie parkuja

    http://moto.gadu-gadu.pl/5631402392287040105/niewiar
    ygodne-parkowanie1-cudem-uniknal-smierci--wideo

    J.

  • 82. Data: 2011-07-21 17:20:02
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Rychu"

    > Wiesz, że nie?

    Nie wiem :)

    > Pokaż paragraf... :) Mogę się założyć o flaszkę, chociaż zakładanie
    > się
    > kiedy jest się czegoś pewnym, mogłoby już podlegać pod oszustwo...

    Ja paragraf...e nie, SPC ma ponad 700 pracowników, stać ich chyba na
    prawnika, który przedstawi Tobie stosowne paragrafy (jesli takie
    znajdzie) ponieważ nie omieszkałem poinformować w/w firmy o Twojej
    publikacji.

    Pozdrówki.

  • 83. Data: 2011-07-21 17:25:02
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-21 16:57:45 +0200, "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> said:

    > Użytkownik "Bydlę"

    > Jasne, ten dostawca pieczywa

    Nie, ja o tym:

    Donosiciel, to ten, kto zeznaje na twoją niekorzyść?
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 84. Data: 2011-07-21 17:26:48
    Od: Rychu <r...@a...pl>

> [...]
    > prawnika, który przedstawi Tobie stosowne paragrafy (jesli takie
    > znajdzie) ponieważ nie omieszkałem poinformować w/w firmy o Twojej

    To dobrze, może przynajmniej kierowca reprymendę dostanie. :)

    Co do ochrony wizerunku, to prawnicy SPC raczej nie mają nic
    wspólnego, bo dotyczy ona ona dobra osobistego osoby, a nie firmy.
    Co oczywiście nie znaczy, że firma nie może zafundować swojemu
    pracownikowi prawnika. Od tego musiałaby oczywiście zapłacić
    podatek dochodowy. Z pewnością pracownik sobie zasłużył, żeby mieć
    przydzielonego indywidualnego prawnika. :)

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 85. Data: 2011-07-21 17:27:27
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-21 17:20:02 +0200, "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> said:

    > ponieważ nie omieszkałem poinformować w/w firmy o Twojej publikacji.

    Donosiciel?
    ;>>>

    (a jeśli jeszcze nie wiesz, jakiego idotę z siebie teraz robisz, to
    poinformuj jeszcze tę kobietę, że jej plecy również zostały uwiecznione
    i opublikowanej bez jej zgody)

    --
    Bydlę

  • 86. Data: 2011-07-21 17:30:33
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-07-21 17:25, Bydlę pisze:
    > Donosiciel, to ten, kto zeznaje na twoją niekorzyść?
    > ;>>>

    Wiesz jak jest... JP, JP, HWDP, a potem wyścig, kto pierwszy
    wszystko wyśpiewa policji, żeby dostać najniższy wyrok. Kulturwa.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 87. Data: 2011-07-21 17:39:37
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Rychu"

> [...]
    > podatek dochodowy. Z pewnością pracownik sobie zasłużył, żeby mieć
    > przydzielonego indywidualnego prawnika. :)

    Dobrze wiesz, że żartuję :) Chciałem tylko pokazać, jak łatwo wpaść w
    pułapkę i błędne koło donosicielstwa, które z błachych powodów (bo cóż
    to za przestępstwo na chwilę źle zaparkować), może wywołać prawdziwą
    samonakręcającą się fale. Tak zupełnie serio miałeś sporo szczęścia (
    lub zrobiłeś to rozmyślnie), że gościa nie można rozpoznać na zdjęciu,
    ponieważ wtedy na prawdę popełnił byś przestępstwo, ale już pewnie o tym
    wiesz...

    Pozdrówki

  • 88. Data: 2011-07-21 17:40:10
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Bydlę"

    > (a jeśli jeszcze nie wiesz, jakiego idotę z siebie teraz robisz, to
    > poinformuj jeszcze tę kobietę, że jej plecy również zostały
    > uwiecznione i opublikowanej bez jej zgody)

    Już?

  • 89. Data: 2011-07-21 17:44:46
    Od: Rychu <r...@a...pl>

> [...]
    > lub zrobiłeś to rozmyślnie), że gościa nie można rozpoznać na zdjęciu,
    > ponieważ wtedy na prawdę popełnił byś przestępstwo, ale już pewnie o tym

    Dobra, dobra... Gościu jeszcze musiałby mi udowodnić, że to jemu robiłem
    zdjęcie... a raz, ja wiem i on wie... że to nie on był kierowcą tego
    dostawczaka, a dwa zdjęcie jest robione dostawczakowi, na co wyraźnie
    wskazuje opis zdjęcia. Reszta należałaby do sądu. Swoją drogą do tego
    SPC można by to posłać, bo raczej nie ma co do kierownictwa sklepu.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 90. Data: 2011-07-21 18:12:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.07.2011 16:57, Przemysław Czaja pisze:

    > pewien - popełnił _wykroczenie_, zupełnie inaczej niż niejaki Rychu,
    > który bez zgody utrwalił a następnie opublikował publicznie wizerunek
    > dostawcy pieczywa - a to już się kolego łapie pod paragrafy...

    ROTFL, Przemuś, ty idioto...Od kiedy na utrwalanie krajobrazów w
    miejscach publicznych potrzebne jest czyjeś zezwolenie?

    Pomijam już kwestię ochrony wizerunku, o której ewidentnie nie masz za
    grosz pojęcia.