  • Date: Thu, 21 Jul 2011 17:44:46 +0200
    From: Rychu <r...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejny mistrz parkowania

    > Dobrze wiesz, że żartuję :) Chciałem tylko pokazać, jak łatwo wpaść w
    > pułapkę i błędne koło donosicielstwa, które z błachych powodów (bo cóż
    > to za przestępstwo na chwilę źle zaparkować), może wywołać prawdziwą
    > samonakręcającą się fale. Tak zupełnie serio miałeś sporo szczęścia (
    > lub zrobiłeś to rozmyślnie), że gościa nie można rozpoznać na zdjęciu,
    > ponieważ wtedy na prawdę popełnił byś przestępstwo, ale już pewnie o tym
    > wiesz...

    Dobra, dobra... Gościu jeszcze musiałby mi udowodnić, że to jemu robiłem
    zdjęcie... a raz, ja wiem i on wie... że to nie on był kierowcą tego
    dostawczaka, a dwa zdjęcie jest robione dostawczakowi, na co wyraźnie
    wskazuje opis zdjęcia. Reszta należałaby do sądu. Swoją drogą do tego
    SPC można by to posłać, bo raczej nie ma co do kierownictwa sklepu.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)