  • 111. Data: 2011-07-21 22:09:45
    Temat: Re: Kolejny mistrz parkowania
    Od: Dominik <d...@g...com>

    W dniu 2011-07-21 10:24, Olo pisze:

    > Zatrudnij się na 1 dzień jako dostawca towaru np. w piekarni, zobaczymy
    > jaki wtedy będziesz miał osąd. Chyba ktoś inny jest tutaj tępakiem.

    Fakt. Nie żebym usprawiedliwiał tego gościa ze zdjęcia - bo mógł stanąć
    zapewne na 20 innych sposobów, tak, żeby innym nie utrudniać.

    Jeździłem przez parę miechów Lublinem - z chlebem właśnie. Z reguły
    wypakowanie kilku skrzynek to max 5 minut. Ale czasami _nie_ dało się
    stanąć, tak, żeby nikomu nie utrudniać.

    Jednak nikt nie robił problemów jak na 3-4 minuty pod sklepem stałem na
    awaryjnych z otwartymi drzwiami z tyłu/boku...

    Trzeba tylko włączyć myślenie - a wydaje się, ze gościu z fotki nie
    koniecznie mózgu użył...

    --
    Dominik

  • 112. Data: 2011-07-21 22:10:05
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > aaa taki łakomczuch! słodyczy mu się zachciało... ;)

    Pewnie podawał je sobie czubkiem nosa.

  • 113. Data: 2011-07-21 22:21:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello jerzu,

    > Jeste jeszcze jeden przepis dotyczący tego auta, który został złamany.
    > Ale szukajcie sobie sami tego przepisu :)

    2.5 tony już podawałem...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 114. Data: 2011-07-21 22:22:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello jerzu,

    > Mało Ci jednej sprawy w sądzie?

    Daj na priva jakieś szczegóły, please...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 115. Data: 2011-07-21 22:42:43
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-07-21 21:52, jerzu pisze:
    > Który to wjazd jest często zastwiony osobówkami poparkowanymi jak na
    > polu u sołtysa. I często takim Iveciem tam nie wjedziesz. Nie masz
    > wtedy wyjścia.

    Akurat takim Ivciem to specjalnie cieżko się nie jeździ. Po za tym
    raczej nie często skoro jeszcze nie zdarzyło mi się, żebym coś
    takiego widział. Natomiast wiele razy widziałem tam jadących pod prąd.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 116. Data: 2011-07-21 22:43:46
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 21-07-2011 o 17:14:42 J.F <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Eee tam, obejrzyjcie jak prawdziwi mistrzowie parkuja
    >
    > http://moto.gadu-gadu.pl/5631402392287040105/niewiar
    ygodne-parkowanie1-cudem-uniknal-smierci--wideo
    Ja p...ę, faktycznie mistrzuniu, że mu się auto nie rozleciało
    od walnięcia w ten murek no i że on to przeżył i nic mu się nie stało to
    cud.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 117. Data: 2011-07-21 23:18:58
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 21 Jul 2011 09:56:31 +0200, DoQ napisał(a):

    > Facet parkuje czy wypakowuje towar?
    > Miał się zatrzymać kilkaset metrów dalej i ciągnąć ten chleb na plecach?

    Oczywiście. A jak inaczej?

    --
    ___________ (R)

  • 118. Data: 2011-07-21 23:21:50
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 21 Jul 2011 11:34:14 +0200, Tomek napisał(a):

    > To by było dobre i mocno wychowawcze... :-)

    Niezbyt. Ja walczyłem tak ongiś z InPostem. Nie docierało.

    --
    ___________ (R)

  • 119. Data: 2011-07-21 23:25:31
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Oczywiście. A jak inaczej?

    Chciałbym zobaczyć jak zastosujesz tę zasadę wobec siebie np. w czasie
    przeprowadzki.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 120. Data: 2011-07-21 23:58:02
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-21 19:43:22 +0000, jerzu <t...@p...onet.pl> said:

    > Jeste jeszcze jeden przepis dotyczący tego auta, który został złamany.

    47.2?

    --
    Bydlę