  • 101. Data: 2011-07-21 21:39:59
    Temat: Re: Kolejny mistrz parkowania
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 21-07-2011 21:37, to pisze:

    > Pewnie wszystko wydał na ciasteczka. :)

    aaa taki łakomczuch! słodyczy mu się zachciało... ;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 102. Data: 2011-07-21 21:43:22
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 21 Jul 2011 14:25:30 +0100, kamil <k...@s...com> wrote:

    >Parkowania bez zostawienia 1.5m dla pieszych też się zabrania.

    Jeste jeszcze jeden przepis dotyczący tego auta, który został złamany.
    Ale szukajcie sobie sami tego przepisu :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 103. Data: 2011-07-21 21:45:19
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 21 Jul 2011 18:15:18 +0200, "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>
    wrote:

    >Chyba Cie, DoQ, pogielo. Zwolnieni sa z myslenia? Ciezko stanac tak, zeby
    >zostawic przejscie dla pieszych? "Wystawil pare koszy i pojechal" zwykle
    >trwa 5-10 minut, albo dluzej. Na mojej ulicy jest zakaz zatrzymywania od
    >godz. 6 do 22, ale oczywiscie nie daje sie dostawy do sklepu zrobic przed 6
    >i potem stoi pol ulicy, bo dostawczak zajmuje caly pas w jednym kierunku...

    1. Jak do 6 można się zatrzymywa to znaczy że wtedy pół ulicy nie
    stoi? A po 6 zaczyna stać.

    2. Nie wszędzie da się dojechać przed 6. Czas nie jest z gumy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 104. Data: 2011-07-21 21:52:00
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-07-21 21:43, jerzu pisze:

    > Jeste jeszcze jeden przepis dotyczący tego auta, który został złamany.
    > Ale szukajcie sobie sami tego przepisu :)

    Że niby na chodniku nie mogą stawać te o DMC > 2,5t?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 105. Data: 2011-07-21 21:52:32
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 21 Jul 2011 13:17:18 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl> wrote:

    >Ma od tego wjazd z drugiej strony.

    Który to wjazd jest często zastwiony osobówkami poparkowanymi jak na
    polu u sołtysa. I często takim Iveciem tam nie wjedziesz. Nie masz
    wtedy wyjścia.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 106. Data: 2011-07-21 21:53:32
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-07-21 13:55, DoQ pisze:

> [...]
    kurwa

    > Za mało kurwa KURWA !!!jedenjeden

    Powtarzamy KURWA!

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 107. Data: 2011-07-21 21:56:05
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-21 15:40:10 +0000, "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> said:

    > Użytkownik "Bydlę"

    > Już?

    Nie, możesz to zrobić w poniedziałek.
    Bo przecież zidentyfikujesz tę kobietę po zdjęciu jej pleców.
    Tak samo jak tamtego gościa przy samochodzie.
    A tymczasem możesz podać nam, który - wg twojego wyobrażenia - przepis
    złamał fotograf: przy uwiecznianiu, a który przy publikacji.

    O ile oczywiście masz cojones.
    ;>

    --
    Bydlę

  • 108. Data: 2011-07-21 22:01:15
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 21 Jul 2011 11:58:38 +0200, Bydlę <p...@g...com> wrote:

    >...urzędnika, który zezwolił na uruchomienie sklepu w miejscu
    >niepozwalającym na dostarczanie towaru do placówki.
    >;-)

    To nie tak. Kiedyś był tam sklep, pewnie "od zawsze". Z tyłu było
    miejsce dla dostawców, na którym nikt nie parkował, bo był zakaz. Ale
    aut przybyło, teren pewnie do jakiejś spółdzielni mieszkaniowej
    należy. Mieszkańcy stwierdzili "a co ma się marnować tyle miejsca,
    parking sobie tam zrobimy". No i zrobili. A dostawca musi teraz
    atakować od chodnika, narażając się na mandat, upierdliwego
    społecznika z aparatem, albo, co gorsza, na atak emeryta mieszkającego
    w bloku obok. Taki lajf.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 109. Data: 2011-07-21 22:01:59
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 21 Jul 2011 11:34:14 +0200, "Tomek" <k...@w...pl> wrote:

    >To by było dobre i mocno wychowawcze... :-)

    To nie Ciebie "wychowywał" kierowca tira?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 110. Data: 2011-07-21 22:07:07
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 21 Jul 2011 18:12:19 +0200, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    >ROTFL, Przemuś, ty idioto...Od kiedy na utrwalanie krajobrazów w
    >miejscach publicznych potrzebne jest czyjeś zezwolenie?

    Mało Ci jednej sprawy w sądzie?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280