  • 91. Data: 2011-07-21 18:15:02
    Temat: Re: Kolejny mistrz parkowania
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.07.2011 17:20, Przemysław Czaja pisze:

    > Ja paragraf...e nie, SPC ma ponad 700 pracowników, stać ich chyba na
    > prawnika, który przedstawi Tobie stosowne paragrafy (jesli takie
    > znajdzie) ponieważ nie omieszkałem poinformować w/w firmy o Twojej
    > publikacji.

    Ale z ciebie zakłamana kurwa... (za przeproszeniem prostytutek)

  • 92. Data: 2011-07-21 18:15:18
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Co w tym dziwnego? Zaopatrzeniowcy zwolnieni są z niektórych zakazów, mają
    > prawo zatrzymać się i wypakować towar. Poza tym ile to mogło trwać?
    > Wystawił parę koszy i pojechał.

    Chyba Cie, DoQ, pogielo. Zwolnieni sa z myslenia? Ciezko stanac tak, zeby
    zostawic przejscie dla pieszych? "Wystawil pare koszy i pojechal" zwykle
    trwa 5-10 minut, albo dluzej. Na mojej ulicy jest zakaz zatrzymywania od
    godz. 6 do 22, ale oczywiscie nie daje sie dostawy do sklepu zrobic przed 6
    i potem stoi pol ulicy, bo dostawczak zajmuje caly pas w jednym kierunku...

    --
    Axel

  • 93. Data: 2011-07-21 18:16:31
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej Lawa"

    > ROTFL, Przemuś, ty idioto...Od kiedy na utrwalanie krajobrazów w
    > miejscach publicznych potrzebne jest czyjeś zezwolenie?
    >
    > Pomijam już kwestię ochrony wizerunku, o której ewidentnie nie masz za
    > grosz pojęcia.

    Czujesz się teraz lepiej?

  • 94. Data: 2011-07-21 18:22:15
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 21-07-2011 18:15, Axel pisze:

> [...]
    > zatrzymywania od godz. 6 do 22, ale oczywiscie nie daje sie dostawy do
    > sklepu zrobic przed 6 i potem stoi pol ulicy, bo dostawczak zajmuje caly

    No to w takim razie łamie przepisy i powinna się zająć tym policja. Inna
    kwestia, czy sklep przyjmie dostawę przed 6.00am?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 95. Data: 2011-07-21 18:22:45
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej Lawa"

    > Ale z ciebie zakłamana kurwa... (za przeproszeniem prostytutek)

    ROTFL! Dawno się tak nie uśmiałem...Dziękuję Andrzeju, to będzie dobry
    dzień.

    Pozdrówki :)

  • 96. Data: 2011-07-21 18:24:16
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 21-07-2011 17:26, Rychu pisze:

    > To dobrze, może przynajmniej kierowca reprymendę dostanie. :)

    ATSD dlaczego im nie wysłałeś tego zdjęcia od razu?

    > Co do ochrony wizerunku, to prawnicy SPC raczej nie mają nic
    > wspólnego, bo dotyczy ona ona dobra osobistego osoby, a nie firmy.

    Zdziwiłbyś się...

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 97. Data: 2011-07-21 19:03:02
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-07-21 18:24, DoQ pisze:
    > ATSD dlaczego im nie wysłałeś tego zdjęcia od razu?

    W sumie masz rację... przed chwilą posłałem.

    > Zdziwiłbyś się...

    W takiej sprawie? Niech się cieszą, że to nie pierwsza strona fucktu.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 98. Data: 2011-07-21 19:13:06
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-07-21 19:03, Rychu pisze:
    > W sumie masz rację... przed chwilą posłałem.

    Szybko przysłali odpowiedź ;P

    > Witam, w dniach 08-25.07.2011 nie ma mnie w pracy. Pilne informacje proszę
    przesyłać na adres m...@s...pl
    > Pozdrawiam

    Poszło i tam.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 99. Data: 2011-07-21 19:32:15
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Andrzej Ława

    > I iść do pierdla na 2 lata za fałszowanie dokumentów.

    Od kiedy jakieś zdjęcie to dokument? Jak zwykle nie masz pojęcia o czym
    piszesz. "Do pierdla" można by w takim wypadku pójść, ale zupełnie za co
    innego.

  • 100. Data: 2011-07-21 21:37:23
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Przecież spotkałeś się, później wyżebrałeś 5taka na benzynę od sąsiadów
    > bo nie stać cię było na powrót do Łodzi.

    Pewnie wszystko wydał na ciasteczka. :)