  • 21. Data: 2012-02-06 12:32:43
    Temat: Re: Kolejny magnetyzero-wynalazek
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/06/2012 12:28 PM, kamil wrote:

    > Jak te dziurki nie są za duże, to byłoby z tego nawet niezłe sitko do
    > herbaty.

    Gratka dla palaczy. Przy piciu herbaty przepuszczanej przez to sitko
    palili by mniej.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 22. Data: 2012-02-06 12:47:41
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Aha i jeszcze pytanie czy jest rużnica w jakiej kolejności
    > się zakłada? Bo wolę żeby najpierw działaly te co
    > odejmujom 20% a na końcu ten co 14% żeby mniej palił.

    A to jakaś różnica jest? ;-)))))

  • 23. Data: 2012-02-06 12:57:25
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Tomasz Pyra wrote:
    > Tym razem fetysz do zanurzania w zbiorniku paliwa:
    > http://allegro.pl/supertech-lepiej-niz-magnetyzer-do
    -12-oszczedzasz-i2066392727.html

    > I to wszystko za jedyne 1450zł! :)

    A jak wrzuce dwa? Swoja droga to niezle to musi obijac sie w zbiorniku, o ile
    wejdzie :D

    Tez sie zastanawiam ze mozna tak publicznie klamac.

  • 24. Data: 2012-02-06 13:01:42
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Robert_J

    > A to jakaś różnica jest? ;-)))))

    A nie?

  • 25. Data: 2012-02-06 13:38:45
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 06/02/2012 11:57, Papkin wrote:
    -12-oszczedzasz-i2066392727.html

    > A jak wrzuce dwa? Swoja droga to niezle to musi obijac sie w zbiorniku,
    > o ile wejdzie :D
    >
    > Tez sie zastanawiam ze mozna tak publicznie klamac.

    A zajrzałeś na stronę producenta? Przecież mają certyfikat z badań na
    uniwersytecie w Kairze, śmiesz wątpić?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 26. Data: 2012-02-06 13:41:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/06/2012 01:38 PM, kamil wrote:

    > A zajrzałeś na stronę producenta? Przecież mają certyfikat z badań na
    > uniwersytecie w Kairze, śmiesz wątpić?

    A na pudełku "Main in Canada" i nazwa firmy Manufacturing Co. Ltd.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 27. Data: 2012-02-06 13:42:48
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 06/02/2012 12:41, AZ wrote:

    > A na pudełku "Main in Canada" i nazwa firmy Manufacturing Co. Ltd.

    Dobrze że nie ACME. :)

    W Kanadzie herbaty dużo na mrozy piją, przyszła ciepła zima to musieli
    gdzieś opchnąć te sitka do zaparzaczy.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 28. Data: 2012-02-06 13:49:04
    Od: <MW>

    > Tym razem fetysz do zanurzania w zbiorniku paliwa:
    > http://allegro.pl/supertech-lepiej-niz-magnetyzer-do
    -12-oszczedzasz-i2066392727.html

    Kurwa, poległem ;-)
    -----------------------
    SUPERTECH R działa na molekuły węglowodorów i optymalizuje spalanie paliwa
    zwiększając stosunek stechiometryczny (stosunek paliwa i powietrza) i

    SUPERTECH R montuje się przy pompie w zbiorniku paliwa . Nie ma konieczności
    połączeń elektrycznych czy hydraulicznych.

    Dzięki ruchowi pojazdu, SUPERTECH R w kontakcie z paliwem emituje
    promieniowanie elektromagnetyczne i podczerwone, które osłabia wiązania
    międzymolekularne (van der Waalsa) a tym samym poprawia reakcje paliwa z
    powietrzem.
    MW

  • 29. Data: 2012-02-06 14:46:28
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Ja zamówiłem ten tampon do baku i dwa magnesy. Włożę je do środka i
    > podwoję moc promieniowania podczerwonego.

    A ja zmiażdżyłem pięć magnetyzerów MAXOR REFERENCJE w moździerzu,
    zmieszałem z psim moczem i odżywką białkową i tak przygotowana miksturę
    wlałem do baku. Efekt?! Silnik ciszej pracuje, lepiej wkręca się na
    obroty i ma wyraźnie więcej niutuw! Polecam wszystkim!

  • 30. Data: 2012-02-06 14:48:44
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 06/02/2012 11:25, DoQ wrote:

    > Ja miałem dwa neodymowe przyczepione do miski olejowej. Olej tak go
    > polubił że nie dało się go spuścić, więc musiałem zdjąć jeden. Nie można
    > przesadzać w żadną stronę!

    Ale po co chcesz spuszczać olej, skoro prezes Castrola mówił że to
    strata pieniędzy i wymysł lobbystów?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil