  • 11. Data: 2012-02-06 12:09:01
    Temat: Re: Kolejny magnetyzero-wynalazek
    Od: "AntekP" <A...@p...com>

    news:kq7a5wf4atan.1dxm7ladxjaim$.dlg@40tude.net...
    > Tym razem fetysz do zanurzania w zbiorniku paliwa:
    > http://allegro.pl/supertech-lepiej-niz-magnetyzer-do
    -12-oszczedzasz-i2066392727.html

    > I to wszystko za jedyne 1450zł! :)

    Tutaj za jedyne 330PLN dla mniejszych.
    Kurka wodna trzeba by się zastanowić.
    http://allegro.pl/supertech-lepiej-niz-magnetyzer-do
    -12-oszczedzasz-i2102893642.html

  • 12. Data: 2012-02-06 12:19:06
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 06-02-2012 11:20, kamil pisze:

    > Masz na myśli ten magnes, którego jedynym zadaniem jest zbierać opiłki
    > metalu?

    Skoro opiłki z miłości przytulają się do magnesu, to olej też musi go
    lubić - proste!

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 13. Data: 2012-02-06 12:21:52
    Od: to <t...@i...pl>

    begin RoMan Mandziejewicz

    > Dzięki ruchowi pojazdu, SUPERTECH (R) w kontakcie z paliwem emituje
    > promieniowanie elektromagnetyczne i podczerwone, które osłabia wiązania
    > międzymolekularne (van der Waalsa) a tym samym poprawia reakcje paliwa z
    > powietrzem.

    Strzelam, że to jakiś podgrzewacz-elektromagnes. ROTFL!

  • 14. Data: 2012-02-06 12:22:15
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Skoro opiłki z miłości przytulają się do magnesu, to olej też musi go
    > lubić - proste!

    Proste i dodam jeszcze, że logiczne! Zamówiłem już dwa, a Ty?

  • 15. Data: 2012-02-06 12:24:12
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 06/02/2012 11:22, to wrote:
    > begin DoQ

    > Proste i dodam jeszcze, że logiczne! Zamówiłem już dwa, a Ty?

    Ja zamówiłem ten tampon do baku i dwa magnesy. Włożę je do środka i
    podwoję moc promieniowania podczerwonego.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 16. Data: 2012-02-06 12:25:47
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/06/2012 12:21 PM, to wrote:

    > Strzelam, że to jakiś podgrzewacz-elektromagnes. ROTFL!

    Ale czym podgrzewa? Jak to zwinięty kawałek ażurowej blachy z linką do
    zawieszenia w zbiorniku ;-) Taka homeopatia dla samochodów.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2012-02-06 12:25:50
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 06-02-2012 12:22, to pisze:

    > Proste i dodam jeszcze, że logiczne! Zamówiłem już dwa, a Ty?

    Ja miałem dwa neodymowe przyczepione do miski olejowej. Olej tak go
    polubił że nie dało się go spuścić, więc musiałem zdjąć jeden. Nie można
    przesadzać w żadną stronę!

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 18. Data: 2012-02-06 12:27:43
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 05/02/2012 23:47, to wrote:
    > begin Tomasz Pyra

    > Nie, bo każde kolejne procenty liczysz od już pomniejszonej wartości,
    > więc spalanie nigdy nie dojdzie do zera. ;)

    Tak czy inaczej warto. Mój merol dizelek w kąbi średnio 5 litrów w
    trasie bierze. Instalacja HHO to trohę za dużo zabawy ale jak założe
    magnetyzer, dynks do zapaliczniki i tampon w zbiorniku, to wyjdzie 2.75
    litra na setkę. Teraz to sę moge nawet klimę włonczyć jak nabiję bo mnie
    stać haha!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 19. Data: 2012-02-06 12:28:57
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 06/02/2012 11:25, AZ wrote:

    > Ale czym podgrzewa? Jak to zwinięty kawałek ażurowej blachy z linką do
    > zawieszenia w zbiorniku ;-) Taka homeopatia dla samochodów.

    Jak te dziurki nie są za duże, to byłoby z tego nawet niezłe sitko do
    herbaty.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 20. Data: 2012-02-06 12:30:33
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 06/02/2012 11:27, kamil wrote:

> [...]
    > magnetyzer, dynks do zapaliczniki i tampon w zbiorniku, to wyjdzie 2.75
    > litra na setkę. Teraz to sę moge nawet klimę włonczyć jak nabiję bo mnie

    Aha i jeszcze pytanie czy jest rużnica w jakiej kolejności się zakłada?
    Bo wolę żeby najpierw działaly te co odejmujom 20% a na końcu ten co 14%
    żeby mniej palił.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil